• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Pojkmamma

Det man känner är en enorm lättnad. Vilken kämpe. Hans livsverk är över. Puss på pannan Tille-kämpen.

• Flisan4

Sov gott lilla prinsen, du finns i våra tankar för alltid och ett ljus är tänt för dej. Hoppas du leker med alla änglabarnen...
    Sänder all vår kärlek till er familjen...

• monchichi2

Lille söte Tille tuss...Vi kommer bära med dig i våra tankar och hjärtan för evigt...
    Det gör gör så smärtsamt ont, samtidigt känns det som en lättnad att du fått ro i din lilla själ...Lilla hjärtegullet...sådan fin liten ängel :)
    Så hjärtslitande...Saknar dig redan lilleman... puss puss på dig lilla Tilleman
    Till mamma Therese, pappa Nicklas, storebror Liam och syster Dea vill vi skicka stora
    bamsekramar...Ni finns i våra tankar...Vilken liten kille va :) och vilken familj :) !!!
    Bamsekramar i massor ifrån oss till er...jonas,christina,jasmine och jakob

• Helena o Teo

Lilla Tille, se nu till att charma änglarna ordentligt med dina vackra blåa ögon... = )
    Mig charmade du från första stund och i all evighet.

vilken tur att själarna lever kvar, så jag räknar med att vi ses och hörs igen Tilleman!

Snusning på dig!
    /Helena

• LoBe

Äntligen får man väl lov att sägs.
    Alla har vi följt dig Tille, och din familj.
    Nu var det äntligen dags att slippa lida och få somna in.
    Samtidigt kan jag inte låta bli att känna sorg och saknad.
    Jag tänker på hela familjen.

Jag har fällt mina tårar och tänt ett ljus för dig Tilleman!
    Sov i frid

Therese med familj. Ta nu den tid ni behöver! 0
    Bearbeta detta ordentligt. Ni har varit grymt starka! Jag förstår inte hur ni har orkat med detta halvår!
    Tänker på er ständigt och jämt
    Många varma och innerliga kramar
    LoBe

• Trivium

Sov gott Tille! Vad skönt att du fått ro.

Till hela familjen: Vilken styrka och mod ni visat.

Jag beklagar er sorg. Er saknad måste vara enorm, men förhoppningsvis kommer lättnaden att lille Tille nu slipper ha ont ge er frid.

Det är svårt att hitta orden nu.

En sorgsen låt detta men jag tycker den är fin.

Candlemass - Mourners Lament
    -------------------------------------------
    Let me stay here by your side
    be one with you my precious child
    Let me cover your bed with tears
    I will save you from all fears
    I burn the candles for your soul
    I sing you prayers as the preacher told
    I bring you flowers, I dress in black
    though I know this cannot give you back

I sleep by your shadow
    remembering your light
    In my heart
    I'm with you every night
    Far goes your journey
    into the unknown
    wherever you might be
    you are my son

Why just you my flesh and blood
    I cannot live nor understand
    my dearest treasure to be found
    six feet under in sacred ground
    Watch me bleed you lucky ones
    I envy you your living sons
    I'll give mine the strength of my faithful breath
    I will mourn him to my death

Rest in peace
    ---------------------------------------------------------

Tack för allt Tille, du har fått mig att tänka... värdera saker på ett annat sätt.

Sov gott store lille man!

• Splach

´Sov Gott Tille...
    Du har varit stark, och äntligen har du fått komma till ro!
    Många är vi som kommer gråta en tår ikväll, i natt, i morgon, men enbart för att du äntligen har fått sluta kämpa, äntligen är du fri och kan leka med dom andra barnen..
    Äntligen är din oro över..

Borta men ej glömd..

• TantG

Tille. Jag har på avstånd följt dig och din fantastiska familj. Det har varit en otrolig resa att få följa dig och din familj.

I natt sover du vaggad på en molntuss utan att ha ont, och från och med nu kan du vaka över oss andra utan att ha ont.

Tack till Therese och Nicklas och den övriga familjen som delat med sig av sin fantastiska lilla son.

Frida.

• ripcurl

Så skönt lille gubben att du äntligen fick gå på ditt tåg och åka till en plats utan smärta och sorg. Gråter med ett litet leende för nu vet jag att du har det bra och slipper ha ont samtidigt som det värker i hjärtat och jag tänker på dina föräldrar,syskon och släkt som kommer sakna dig oändligt.
    Du har lämnat ett avtryck i mitt hjärta för alltid och jag är tacksam för att ha fått följt din kamp som har fått upp ögonen inte bara för EB utan för att verkligen ta till vara på livet...

Salta tårar och en bamsekram (ganska ordentlig sådan-för nu kan man ju göra det utan du får ont).

Vila i frid vår lilla ängel Tille- ängeln med världens blåaste ögon

• mayasmama

therese med familj.....

så många gånger har jag försökt få ner i ord alla de känslor som lille tille fått mig att känna men aldrig har jag lyckats.

har följt i tysthet er otroligt kärleksfulla omvårdnad och vill tacka er av hela mitt hjärta för att vi alla fått titta in i era liv....

jag känner en enorm vördnad och respekt för er.....

sov gott lille underbara Tille.....

Sofia

Svar på tråden Tilles tråd