• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Ann Charlott

Jag är både ledsen och lättad för Tilles skull.

Men ni kan vara helt säkra på att ni gjort allt som står i er makt
    för att Tille skulle få ett så bra liv som möjligt och mer kan man inte göra.

Tankarna går till er hela tiden.

Kramar

• Mimmimum

Sov gott lille Tilleman! Och tack för allt du lärde oss den korta tid du var här. Vi är många saknar dig men som nu vet att du slipper lida mer.
    Tänker på dig Therese och familjen.
    Massor av kramar från Mimmimum

• Jessica C S

Åh, Fina Tille! Lilla Tille. Jag hittar inga ord. Men åh, vad jag tänker på er. Stor kram från mig och min familj.

*kram från Jessica*

• Kim och Mike
    Till mamma pappa och syskon:
    Var inte ledsna för det är inte jag
    Mitt liv började inte så bra
    så allt kan bara bli bättre där jag är nu
    och vet ni:Jag ser er hela tiden!
    Ja,jag vet att ni inte ser mig,men när tiden är
    mogen för er, så kommer jag o hålsar på
    o ni kommer att känna av mig'
    på det sättet jag vill att det ska va
    att vi kommer att tråffas om många många år det vet vi ju
    lev era liv o tänk positivt
    för det ommer jag att göra
    och vet ni lille jag har redan tråffat några släktingar
    som tar mig med till andra vänner
    Detta är livet jag lovar
    Jag är här och visar er runt när ni kommer
    men inte än på länge
    jag säger hejdå så länge........

Skriven av min mamma till er !!!
    Jennie med sönerna Kim och Mike
  • andypandy

Det finns inte så mycket jag kan säga. Vill bara säga att jag tänker på er idag , igår , imorgon. Man känner sig så oerhört ledsen men samtidigt lättad. tårarna rinner idag för vår lillé Tille vi följt så länge.

Tack till Nicklas och Therese som låtit oss följa med på denna resa ! Ni har gjort så jag värdesätter livet på ett helt annat sätt idag. Jag tjafsar inte längre för småsaker och kramar mina barn lite extra.

Många kramar Annie m familj

• Clown

Vet inte riktigt vad jag ska säga nu. Man visste att det skulle hända, men fick ändå en chock när jag läste att Tille släppt taget. Skönt ändå att han somnat in i lugn och ro, bland sina nära och kära. Nu slipper han lida mer lilla kämpen! Har tänkt på er varje dag sedan din trådstart i slutet på januari, Tänker på er nu när ni har det så svårt, kommer fortsätta tänka på er ALLTID! Erat öde har verkligen förändrat min syn på livet.
    STORA varma kramar till er familj. Ta hand om varandra nu.

Vila i frid Tilleman. Vi tänker på dig, och saknar dig!

Kram/ Charlotte Patrik & Simon

• PuhBjörn

Vila i frid Tille!

Jag vill ge dina föräldrar den största styrkekramen som någonsin går att få! **KRAM*
    Var starka - men tillåt er att sörja.

• Lottis3536

Lilla Tille, jag finner inga ord när jag läser din mammas skrivna ord om att du inte bland dina nära och kära finns nån mer..
    Jag har följt din mammas dagbok och läst om dej, så stark en sån liten kille kan vara.

Till Tilles familj...
    Jag beklagar sorgen, ni har verkligen varit starka under Tilles levnads tid..
    Han kunde inte ha valt en bättre familj än er, jag beundrar er för att ni orkat med att dela med er av hans liv till oss.
    Jag kan inte sätta mej in i eran situation men jag vet att jag skulle nog aldrig orka med om jag mist ett av mina barn..
    Tack för en helt underbar tid då vi fick läsa om eran Tilles korta liv här på jord.

Många kramar Lottis

Svar på tråden Tilles tråd