• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • MiniMe77

Sov, sov, min lille, sov,
    vakna upp i kungens hov.
    Stjärnorna på himlen blå
    äro silverlammen små,
    månen de till herde fått.
    Nu ska Tille vila gott.

Vila i frid, du lille Tilleman.
    Styrke kramar till Tilles mamma, pappa, syster och bror.

• e82

Vila i frid lille Tille. Vi glömmer dig aldrig.

skickar många styrkekramar

• trippel

.....^?...
    ..../.......
    ...(....)?...
    ...,~~,?...
    ....|...|?...
    ....|...|?...
    ....|...|......
    ....|__|.....
    ...(___)...
    ..(____)..
    Tänder ett ljus även i kväll för dig, du store lille Tille....

Kram

• aloris

Ni har berört så många.......
    Aldrig glömmer jag Tille med dem stora, fina blå ögonen!!
    Aldrig glömmer jag er som familj, er styrka och det ni fått genomgå!!!!!!!

Ni finns med mig varje dag!

Stora kramar till er alla.......
    Änglasnusningar till Tille, sov så sött!

• sixtyeight

Sov sött goa lille Tille!Du finns alltid kvar hos oss,vi glömmer inte dina vackra,kloka,blå ögon.
    Hälsa vår lilla ängel Marcus,ni kommer nog att ha kul ihop!!

• anneli78
    Din uppgift här på jorden är avslutad. Du har gjort mer gott än du någonsin kommer att förstå.
    Vi tänker på dig och din familj som du lämnat kvar här på jorden.

Kram/ Anneli m fam
  • Theresesmamma

Äntligen Hjärtevännen Tille så leker du med Änglarna!
    Vilken bra dag du hade igår Tille, fick mysa i solen, vara med släkt och vänner...

Läste idag på löpsedeln att du hade farit iväg med änglarna till änglarnas land! Där kommer du ha det Så bra och snart kommer du träffa mamma, pappa och dina syskon. Tiden går så fort i änglarnas land!

Therese, Nicklas, Liam och Dea - Ta hand om varandra och lev väl! Och Tack för att vi har fått vara med och följa och Stötta lille HjärteTille och er i denna ändå "svåra" tid!

Varma Bamsekramar från Catrine med Familj

• JessicaB

Lilla fina Tille. Nu är ditt lidande äntligen över. Jag hoppas du springer på de gröna ängarna nu, och att du får möta din familj på ett böttre sätt för dig i nästa liv. TACK Tille för den tid du var här och för allt du har gjort, och allt du lyckades få folk att göra!!
    En stor kram till hela familjen från mig. Jag hoppas även ni får frid nu.

/Jessica.

• Viggos familj

Lilla Tille har nu hittat sitt nästa hem.
    Här kommer han att sitta och titta nyfiket ner på oss alla.
    Och vi här nere kommer att sakna kämpen. En fantastisk kille som hann tillsammans med sin familj uträtta mer på 6 månader än vad de flesta hinner under hela livet.
    Vi tänder vårt ljus ikväll och tänker på Tille som så många kvällar tidigare.
    Therese, Niklas, Liam och Dea, vi beklagar att ni förlorat er älskade.
    Vi tänker på Er också och kommer aldrig glömma er styrka.

Kramar från Thomas, Anna, Viggo och William

• BEllens mamma

Hej igen Tille-mannen!

Idag sågs vi igen... jag är säker på det. Jag och min sambo Björn och så vår lilla "Lillis" Ellen var ute på en långpromenad för att hämta vår bil hos Ellens gudmor som blev kvar sedan igår då vi var ditbjudna på festligheter. Och så plötsligt när vi gick där på landet så såg vi vårens första nässelfjäril! Och Tille-mannen, jag VET att det var du... för du satt där så stilla och värmde dig i vårsolens glans och dina färgglada fjärilsvingar var utfällda till fullo, som för att visa mig och mina kära hur fin du nu är... Och det kändes tryggt Tille... att veta att du blivit en fjäril som flyger över oss alla där uppe i skyn, och vakar över oss och ser hur vi har det... Nu är det du som månar över dina nära och kära och resten av oss alla oroliga själar i vårt land, tidigare var det tvärtom. Du blev inte bara en ängel Tille-man, du återuppstod i en fjärils skepnad också och flyger nu så stilla genom luften och njuter av allt det vackra som du svävar förbi.

Det börjar bli kväll här i Linköping nu Tille-mannen, och solen sänker sig ned... du finns i mina tankar... ständigt... och du följer mig i både själ och hjärta.

En dag ses vi... precis som jag kommer att träffa min första kärlek som bor där uppe bland molnen där du bor... Kanske är det han som hjälper att ta hand om dig där tillsammans med min morfar? Du kan väl krama om både min morfar och honom från mig när du springer på dem Tille?

Och jag avslutar som alltid lill-gubben, med orden "vi tar en dag, ett ögonblick i sänder"...

Dunkramar från Ellens mamma Lotten

Svar på tråden Tilles tråd