• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Pussgurka

Älskade lille Tille,
    hela dagen har förflutit som i ett töcken för mig! Jag kan nog inte helt förstå att du har åkt nu..
    Jag har inte ens fått skriva några avskedsord till dig, inte förrän nu....

Det var starkt av dig att ta det där tåget ändå, att du vågade släppa taget! Du har gjort mer för många människor & mänskligheten än någon annan har gjort på så kort tid!!!
    Det har vart ett privilegium att få följa dig, din mamma, din pappa, Liam & Dea... Det känns som om jag känner din fantastiska familj trots att jag aldrig har mött er!
    Vill bara att du ska veta lille vän, att vi här inne ska göra allt vi kan för att hjälpa din familj att leva vidare!
    Sakanden efter dig kommer aldrig att försvinna, men förhoppningsvis kommer man att lära sig leva med den!

Tårarna rinner på mig, så som dom gjort sen jag först lärde känna dig.. men jag är glad att du fått fred! Att smärtorna är borta & att du är stark igen!

Tack för allt du gett mig,
    tack för att du lärt mig uppskatta livet.
    Du kommer för alltid att finnas kvar i mitt hjärta!
    TACK ÄLSKADE LILLE TILLE!!
    Vi ses!!

*kram*
    Jessica Sandström m familj

• Lillhjärtat04
    Så stilla, Så sakta
    Du tynade bort
    Vi stod vid Din sida
    så hjälplösa blott
    Stilla kom döden,
    den kom som en vän
    Tog Dig vid handen
    och förde Dig hem

Vila i frid, Lille Tille!
    Vi har tänt en stjärna för dig...

Massor av kramar till Tille o familjen!
    Från oss i Skellefteå
    Sara, Peter o Alicia
  • Adde1

Hej Therese med familj, hoppas att ni känner allt stöd ifrån alla andra här på tråden.
    Vi tänker på er, och Lille Tille har nu äntligen fått frid.

Jag tror att han tittar ner på oss nu. Bevara Tilles minne, och rå nu om varann.

Ha en trevlig kväll, (så gott det går).

• Mariana

Till Tilles STARKA familj!:
    Hoppas allt går bra för er! Förstår att det kommer bli jobbigt att ta hand om allt omkring nu. Jag har förbluffats av ert starka sätt att vara, hela tiden sen jag hörde om er Lilla Prins Tille!! Har ju följt hans och ert liv dag för dag!
    Skickar kramar till er!

• Mamma Åza

Ljusen kommer att brinna för Dig Therese & för Niklas & för Tilles nära släkt.

Kommer ALDRIG att glömma lille Tille ALDRIG. Hans finns i mitt hjärta.

Sov nu lilla videung...

Kärlek & Beskydd Mamma_Åza

• Miina

Tårarna rinner när jag läser att lille Tille äntligen har fått somna in. Även om jag bara fått följa med Tille på slutet av den här resan, har han lämnat ett stort rum i mitt hjärta. Jag säger inte tomrum, utan rum, för det han skapat inom mig är något som aldrig kommer att försvinna. Han har lärt mig så mycket om livet och vad som egentligen är viktigt.
    Nu finns Tille där uppe bland änglarna och han har äntligen fått ro.
    Ni finns i mina tankar och jag är så tacksam för att du orkar skriva dagbok och dela med dig av alla känslor till oss, Therese!

Farväl Tille, och busa nu med alla änglar!

Till er Therese, Nicklas och älskade syskon, jag beklagar att ni inte längre har Tille i era armar, men jag vet att han alltid kommer att finnas i era hjärtan! Er Tille har äntligen fått ro.

*många kramar*

• Millans hustru

Tack Tille för allt du hann lära oss, i vår familj, om livet och vad som är värdefullt. Tack. Många varma tankar till Dina föräldrar och syskon.
    Madde med familj

• babylover

Ni är helt fantastiska och jag är övertygade om att Tille nu har det bra. Hoppas du fortsätter skriva för Tille har blivit allas älskling och eran familj har spridit så mycket kärlek. Hoppas ni har det så bra som möjligt och begravningen blir lika vacker som Tilles färd till änglarna - omgiven av sina närmaste.
    Många kramar till en otrolig mamma och familj!

• gintonic77

Bandagen är borta och likaså smärtan.
    Du lille Tille finns kvar i våra hjärtan.
    Jag ser hur du sitter bland blommor och grönska,
    så full av liv, vad mer kan man önska?
    Du ler för att visa din senaste tand,
    leker, vill göra ett slott utav sand.
    Du ska lära dig gå, springa och hoppa.
    Med styrkan du har lär inget dig stoppa.
    En dag du åter får möta de dina
    och tindra mot dem med de blåa, de fina.
    Tills dess lille Tille må gott som en prins.
    På den plats där du är, vi vet att den finns!

Svar på tråden Tilles tråd