• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • rebeckaa

lille Tille jag hoppas att det finns ett annat liv efter detta och att du är där nu och har det bra och mår bra. Therese jag beklagar sorgen, blev lessen när jag läste i tidningen men tycker att det är skönt för er lille tille att han fick somna in och slippa lida, jag tänker på er. Det värsta som kan hända är att ens barn dör och jag hoppas att ni ska få känna lycka igen även om sånt tar tid. kram på er och ta väl hand om er

• Wagram

Hej da lilla gubben. Tack for att vi fick folja dig sista tiden! Du har lart oss sa mycket. Sov gott!

• wronca

Tille lille...Tårarna rinner på mig, men samtidigt är jag glad över att du slipper undan dina plågor.

Familjen: Ni finns i mina tankar..vilka superföräldrar ni är. Tack för allt ni har orkat dela med er med alla oss andra.

Massor av tröstkramar

• Maline

Tänker på er Therese, Niklas & Liam och på er lille-Tille.

En ängel kom och vände åter.

Varma kramar
    Maline

• Herus

Sov gott Tilleman...

Du har berört många. Ta hand om dig på andra sidan och vaka över din familj.

Stora kramar till familjen.. Ni är fantastiska..

• jingyang

hejsan tille min vän...sänder dessa rader till Nagialia för det är dit du säkert har kommit...till en annan värld där du kan leka och må bra! nu slipper du att ha ont och det känns skönt !! du kommer självklart att vara saknad av många..men vi vet alla att du har det bättre där du nu är!! DÄR DU VAKAR ÖVER OSS OCH HELA DIN FAMILJ!! men du lever fortfarande kvar i våra hjärtan och våra tankar!! vila i frid våran kämpe..dina blåa stora ögon kommer vi alla att minnas! massa kramar till våran ängel TILLE!!!

• L2K
    Sov gott Tille!

Vi tänker på dig och din familj idag!

Linda, mamma till Sebastian -02 och Oskar -04
  • downismor

Kommer alltid att minnas dig lilleTille!
    Du lilla underbara kämpe, skönt att du slipper lida mer.
    Tänker på er Therese och Nicklas, och Liam å Dea oxå såklart!
    Många kramar till er!!!!
    //Sandra

• Magdis

Att man kan känna så mycket för någon man aldrig träffat.....
    Kram till er alla

Svar på tråden Tilles tråd