• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Moder Jord79

Lille Tille här kommer en liten dikt från djupet av mitt hjärta.

Att lilla Tille har en mor och en far som älskar honom utan förbehåll vet alla.
    Gud en liten ängel till sig kalla.
    En ängel som kom till av kärlek från två.
    I vita änglakläder kommer du och knackar på.
    Hoppas att du har det bra där du nu är,
    och att du kommer åter till de som håller dig kär.
    I tanken,i drömmen, i evigheten.

Tillägnat lilla kämpen Tille...jag kommer aldrig glömma.
    Hoppas du träffar min lilla ängel Hanna där...

• Pärlan81

Beklagar verkligen er sorg av hela våra hjärtan! Vi har tänkt så mycket på er lille Tille!
    Jag bara fylldes med tårar när jag såg framsidan av dagstidningen. Kan inte sätta mig in precis hur ni känner det men man vet hur mycket man älskar sitt barn och jag känner med er!

Massa styrkekramar till er och alla er nära!

Kram till Tille däruppe bland alla änglar!

Varma kramar från Josefine med familj

• hillson

Tille tänker på dig...Kommer fortsätta tända ett ljus för dig...
    Tittar på korten på dig och när jag ser dina stora nyfikna blå ögon så vet jag att du har det bra nu,ser framför mig hur du springer,hoppar,leker,skrattar och plirar nyfiket,spanar med dina stora blå ögon...

snusningar sanna

• Pyris

Tille..
    Jag tror du hade vackraste vingar man kunnat skåda - fjärilsvingar - när du flög iväg.
    Din mamma o din pappa, visste precis att man inte skulle hålla för hårt, för då går vingarna sönder.
    Men eftersom dom höll dig med ömhet o värme o kärlek, kunde du sen flyga iväg, med dina vackra vingar...

Du är ständigt i mina tankar...

Kram till Mamma, Pappa och Syskonen...

• Cassanna

rest in peace vackra tille!!!
    you will always be in our hearts...

• Therese6699

Godkväll. Nu har snart hela dagen förflutit och det känns rätt så okey i alla fall. På tisdag ska vi åka till begravningsbyrån och planera inför begravningscermonin och minnesstunden. Jag har sett fram emot den här dagen med bävan. Men det känns än så länge rätt okey. För tillfället är lättnaden över att han inte lider så stor så tomheten har liksom inte fått plats att breda ut sig.

Nymfoman: Dea sa att hon tyckte det var tråkigt och att hon egentligen inte ville att vi skulle berätta. Men det blev ju som lite svårt tyckte vi. Du ska ju komma nästa vecka om du märker du ju det... Ja, det har du rätt i pappa! Sa Dea då. Jag tror att det kommer att gå bra. Barn är så pass okomplicerade så om man inte strular till det för dom så klarar dom det mesta. Dea och Liam har samma mamma.

• mamma kattis

Tänker på Er!!!
    Många kramar från oss!!! / Katharina med familj

• VeronicaMy

kikar in idag igen och skickar massa med varma kramar till er! *ta hand om varandra*
    kraaaaaaaaam

• Madde30
    Nu kikar jag inte in längre för att se hur det är med Tille. Han har det garanterat jättebra hos änglarna nu och har inte ont längre.

Nu kikar jag in för att titta till dig Therese och Nicklas och givetvis Tilles syskon!
    Jag har gråtit till och från hela dagen idag, så fort jag tittar på min lilla dotter så gråter jag. Min sambo kramar om mig och säger gång på gång att Tille har det bättre nu. Det känns som att jag har förlorat någon nära nu när jag följt er så länge. Många mer tårar kommer rinna.

Beklagar verkligen eran stora förlust.
    STOLT 4 BARNS MAMMA!!!!!
Svar på tråden Tilles tråd