• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Singha

Vila i frid söta lilla Tille.

()
    ||
    ||
    ||
    ||
    ||
    ||

Glömmer dig aldrig!

• Tarjas

Tillevännen...Tillevännen...det är bara jag, Tarja. Jaha, du har inte riktigt tid nu för du leker. Ok då får jag komma tillbaka lite senare, när det är dags för dig att gå och lägga dig. Njut av dagen med dina nyvunna kompisar...de kan du springa med, leka kull och göra massa annat kul med. Jag finns alltid här...om du vill...när du vill... vi hörs lite senare hjärtat...Tille-Prinsen... Du får kika ner till mamma, pappa Liam och Dea en sväng, de saknar dig så. Men du finns ju alltid där hos dem när de behöver dig...i minnena...i hjärtat...

Jag kommer tillbaka lite senare vännen.

Du finns i mitt hjärta idag...imorgon...i evighet...

Bamsekramar från Tarja

• Malin Eriksson

Vila i frid Tille. Glömmer dig aldrig
    //malin

• Medkännare

TILLE lille Trots att du flyttat upp till änglarna känner jag på mig att du kommer att fortsätta att uträtta stordåd här nere på jorden. Du lever fortfarande kvar i våra tankar, på bilder ,i fonder m.m..Det du uträttade under din korta tid bland oss är helt fantastiskt. Vi har lärt oss mycket genom dig. Ett stort varmt tack till Therese och Nicklas som gett oss den möjligheten. Du finns alltid inom oss Tille. Sov gott!

• Madicken

Tille, glöm inte mössan när du är ute och leker. Det är fortfarande kallt ute för små barnöron...

• Kickelina

Älskade vän, vårt hjärtegryn,
    du var så tapper ,en riktig kämpe.
    Du var så liten, men berörde så många!!

Ingen har någonsin berört oss som du.
    Du kommer alltid ha en plats i vårt hjärta.

Mången gånger har jag suttit här framför skärmen och läst din mammas dagbok,
    så fint din mamma skrivit om dej, vännen.
    Tårarna har runnit, ibland har det varit rena störtfloden, ibland har ögonen svämmat över som mörka brunnar...

Vi har lidit med dig och din familj. Men vi har också fått fina stunder tillsammans med er, vi har lärt känna dig, Tille-lille. Inte på det sättet som dina nära och kära känner dej, men vi har fått kommit dig närmare än någon annan som vi tidigare inte har känt...
    tänk vad bilder och skrivandets ord kan göra.

Vi har alla hoppats på att ett under kunnat ske, men vi visste alla att det inget under kunde ske...
    Jag skrev tidigare till dig att jag hade en önskan om att du skulle bli frisk, om jag så bara hade en önskan i världen.
    Jag är så ledsen för att den önskan inte kunde gå i lås.
    Men tyvärr vill vi så mycket, som aldrig slår in...här i världen.

Nu har du fått ro, och du har fått så mycket kärlek med dig på vägen, dit du kommer.
    Att du valde självaste Påskafton, vårens finaste och soligaste dag, hade du säkert en tanke med...kommer alltid minnas dig Tille när påsken kommer åter.

När hela himlen är full av stjärnor på kvällen så vet jag att du kommer att sitta där och titta ner på din familj, och säga:
    -Jag mår bra, jag är starkare än somliga tror...

Änglarna kommer att Älska sin nya och finaste Ängel..
    Tilleman, vännen, de välkomnar dig med öppna armar och även dom kommer att älska dig av hela sitt hjärta !

Bror Liam, syster Dea , mormor morfar, farfar farmor och alla nära och kära, mamma Therese och pappa Nicklas, vi tänker på er i er tunga stund.

Tack för att ni delade med er av Tilleman till oss!!
    Många värmande kramar till er från oss.

*Det tog bara en sekund att möta ett barn,
    en minut för att uppskatta honom,
    en timme för att älska honom,
    men sen ett helt liv för att minnas honom*

Kramelikram, Kicki-mamma till 5 i Norrköping

• Kalle Karls mamma

Funeral Blues

Stop all the clocks, cut off the telephone,
    Prevent the dog from barking with a juicy bone,
    Silence the pianos and with muffled drum
    Bring out the coffin, let the mourners come.

Let aeroplanes circle moaning overhead
    Scribbling on the sky the message He Is Dead
    Put crêpe bows round the white necks of the public doves
    Let the traffic policemen wear black cotton gloves

He was my North, my South, my East and my West
    My working week and my Sunday rest,
    My noon, my midnight, my talk, my song;
    I thought that love would last forever: I was wrong

The stars are not wanted now: put out every one;
    Pack up the moon and dismantle the sun;
    Pour away the ocean and sweep up the wood
    For nothing now can ever come to any good.

• GladaVirre

Tille ditt guldljus här hemma ville INTE slockna Det var ett vackert ljus, guldigt som rann blått!!
    Det ska fortsätta brinna ikväll, det var ju så envist.
    Hoppas du kommit till rätta där uppe nu, du äter säkert en massa gott och tom springer runt och leker. Som någon skrev innan så går tiden fort där uppe

• Carro Å

Hej alskade lilla Tille.... jag sitter har i thailand sa langt borta fran dig men jag kommer alltid att tak\nka pa dig och din familj... det gor sa ont i mitt hjarta men anda sa kanns det sa skont att du nu har det bra. Jag ar sa otroligt lessen,tararna bara rinner....jag ska tanda ett ljus for dig aven ikvall Tille-lille..... Och ni ar helt underbara tilles familj...... KRAMAR

Svar på tråden Tilles tråd