• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • lisa1

vila i frid, lilla Tille.

Tänk att en sån liten kille kan lära oss så mycket,
    på sådan kort tid.
    Tack Tille, du har lärt oss massor.

• mamma69

Tänker på er , många kramar......

• EvaH

Jag har följt Tilles kamp i knappt två veckor och han och du, Therese (Med familj), har berört mig så fantastiskt mycket. Jag har varje kväll funderat på att skriva några rader men jag har aldrig funnit ord. Jag beundrar dig som har orkat med att skriva om dina känslor trots den enorma sorg du måste ha levt med varje minut.

Jag kommer aldrig att förstå hur naturen kan utsätta ett litet barn för en sådan djävulsk sjukdom som Tille har haft och jag kommer heller aldrig att förstå hur du och din familj verkar ha kunnat hantera den så pass bra som ni verkar ha gjort. Jag förstår att Tille orkade hänga med så länge som han gjorde på grund av att han också hade denna enorma styrka och tro på livet som ni har. Jag hoppas er all lycka i framtiden och kommer aldrig att glömma er! Speciellt Tille kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta.
    /Eva

• EvaH

Jag har följt Tilles kamp i knappt två veckor och han och du, Therese (Med familj), har berört mig så fantastiskt mycket. Jag har varje kväll funderat på att skriva några rader men jag har aldrig funnit ord. Jag beundrar dig som har orkat med att skriva om dina känslor trots den enorma sorg du måste ha levt med varje minut.

Jag kommer aldrig att förstå hur naturen kan utsätta ett litet barn för en sådan djävulsk sjukdom som Tille har haft och jag kommer heller aldrig att förstå hur du och din familj verkar ha kunnat hantera den så pass bra som ni verkar ha gjort. Jag förstår att Tille orkade hänga med så länge som han gjorde på grund av att han också hade denna enorma styrka och tro på livet som ni har. Jag hoppas er all lycka i framtiden och kommer aldrig att glömma er! Speciellt Tille kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta.
    /Eva

• A73H

Sänder många varma kramar och vackra tankar till er familj! Ta hand om varandra - det är ofattbart!!! Kram / Anna med familj

• Lalune2

Tille, älskade lille vän, så har du nu fått somna in för gott. Vad skönt för dig att få slippa ha ont, det unnar jag dig av hela mitt hjärta.

Du vet väl om att du är saknad och älskad av många? Du har nått så många människor, dina nära och kära såklart men även okända. Alla vi som inte känner dig men som har följt din kamp på avstånd och som har tagit dig till våra hjärtan.

Vi är så många som kan säga att; "Tille, han har förändrat våra liv, han har fått oss att vara tacksamma för det vi har och fått oss att stanna upp ett ögonblick". Att inte på ren rutin bli irriterade på våra barn utan istället vara glada för den gåva som vi har fått. Kan man göra en större gärning här i livet, Tille, än den du har gjort? Jag tror att du var menad att komma som en ängel och göra just detta, att förändra världen till det bättre. För det är jag dig evigt tacksam.

Jag hoppas att du får sova gott nu och håller ett vakande öga över din familj. Och vi andra kan vända oss mot himlen, titta på din stjärna, le och säga; "Där är han ju, vår lille Tille". Och så höjer vi våra händer och vinkar till dig. Tack för allt, Tille.

Stor, stor kram till hela Tilles familj, ni finns i mina tankar.

• Lottis77
    Tille! Du har gjort det modigaste en människa kan göra - du vågade släppa taget! Du lever kvar i våra hjärtan, bara så du vet!
    Sov gott och vaka över oss andra som är kvar här nere på jorden!
  • Santor

Jag tror lille Tille är hos änglarna nu. Han har berört mig så djupt och fått mig att se på saker på ett helt nytt sätt. Er Tille har fått en egen plats i mitt hjärta!
    Jag önskar er all lycka till i framtiden.
    Vill skriva så mycket mer men saknar ord.
    Ta hand om er!
    Kram Sandra

• Anna1111

Sov gott lille Tille... förresten du ska ju inte sova... Nä, du leker ju och busar nu.. eller hur... 6 månader gammal och allt... det skulle inte förvåna mig om du är lika duktig på bollsport som storebror... fast du rullar nog bollen mest just nu...sen snickra det är ju riktigt roligt helst dunka hammarn i golvet... fast den kanske studsar tillbaka igen från molnen ;). Styrke kramar från mig.

Svar på tråden Tilles tråd