• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • zandraw

Tände en stjärna för Tille!

Tack för allt ni lärt mig!

Stora kramar till er!

♥Mamma till Sebastian♥
  • Foxy1

Gomorron Familjen Kärlek. Hade svårt att somna igår trots att jag är så slut efter en helg med tomten full av grävare och sprängsten. Det var så konstigt. Hade ju torkat tårarna, snutit mig och borstat tänderna när jag till slut la mig och tyckte att jag lämnat Tille i ro. Men när jag slöt ögonen så dök det upp en bild som jag inte har någon aning om var den kom ifrån. Fast jag misstänker att det var Tille som ville säga något klokt igen...

Bilden föreställde en underbar vit sandstrand i söderhavsmiljö och mitt på stranden stod en vit dörr. Blev verkligen förvånad eftersom jag ju var vaken och aldrig dagdrömmer i vanliga fall. Hade en så stark känsla av att jag borde öppna dörren, men var orolig för vad som fanns bakom. Kanske var det Tille som ville påminna om att ta vara på livet och de chanser man får. Inte vara rädd... Eller så ville han bara visa vart han bor nu!

• Clown

Therese- Tack igen för svar om boken. Kommer den inte kosta mer än 60 kronor? Jag hade nog räknat med betydligt mer.. Då får man hoppas att en stor del går till fonden. Det blir nog en slant ändå, kan tänka mig att MÅNGA fler än jag är intresserade! Såg att länken till att förboka bara är en e-mailadress. Hur ska man skriva beställningen? Ska man skriva att man vill förbeställa "boken om Tille" eller finns det något annat namn? Eller är mailadressen ENBART till för de som vill ha Tilleboken?

• koje

God förmiddag. Vad skönt att ni sovit gott alla 3. Tille bus har knappt tid att sova med alla fina vänner han har där uppe bland molnen.

Är jätte ledsen för att jag inte skrev i går kväll men jag mådde inget vidare när vi kom från vår utflykt till Ronneby i går. Men ditt lus var tänt Tille.

Jag var in i går morse och tände ett ljus för dej Tille på nio månader.

Tack så jätte mycket Nicklas , therese och Liam för att ni lät alla oss andra få läsa om Tille.

Många kramar Karin som ska iväg till Torekov och gräva upp syrenbuskar idag. Kul men jobbigt.

Kramar från oss alla i familjen Haack från skånes fagerhult

• Groda78

Har också tänt en stjärna! Tänker på er alla!

• n k

Härligt att solen är framme.... ni behöver värme & ljus!

Tänker på er!!!!

Kramar om....

Nanna

• solrosen74

Godmorron Tille och godmorron hela familjen och alla ni andra människor därute.
    Va skönt att Liam tar det hela så bra.
    Har tänt en liten stjärna för Tille idag.

Hoppas ni får en bra dag Therese.

• Arctura

Tittar in här nu efter påskhelgen och ser att kämpen nu lämnat oss! Vad bra att Tille valt att släppa taget och få vila i lungn och ro nu, utan smärta!! Var nyss in och tände en stjärna till dig Tille, hoppas du ser den bland alla andra...

Jag passar även på att sända en stor kram till hela familjen och ett stort tack för att ni varit så snälla och låtit mig & alla andra följa er och Tilles "resa" och vardag... detta har verkligen satt spår i mitt hjärta och Tille kommer alltid finnas där förevigt!!

Ha en bra dag och sköt om er!! Kramar från Cissi, Lucas & Nova från Östersund!!

Svar på tråden Tilles tråd