• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • CORPSBRIDE

Hej lille vän...nu har jag tänt en stjärna bara för dig.Hoppas att du kan se den...
    Kram på dig Tille från din vän Elionor.

• Madeleine2

.....^....
    ..../..\...
    ...(....)...
    ...,~'~,...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|___|...
    ..(____)..
    .(_____).
    ¨ vila i fred Tille lilla! vi tänker massor på dig! kram från åland

• LillemanTösa

Go morron..Goa Ni..

Ännu en dag i vårt Liv..

Ni ska ordna med det praktiska då..det är både som ett ankare, och som lite terapi..

..och skriva ut dikter och ta fram och ordna med fotografier av eran Tille..så kanske..kanske att era tårar trillar, ja..låt dom rinna bara..för Kärleken..det kommer att bli så fint, och en enorm tröst...ord..dom kan läka..lite grann, för stunden..

Här skiner solen..så jag tänkte först..jag ska dammsuga bara, sen ska vi gå ut..men så tänkte jag..äsch..dammmsuga, det kan jag göra seen..vi går ut först..;0)
    Vi går nog ner till P-O, solskensbonden..och tittar på kaninungarna...kycklingarna..och kanske att det börjar bli dax för fåren att lamma snart...

Och så måste jag berätta..jag har drömt om Dig och Nicklas inatt..du Therese var ute och red på en stor fin nordsvensk som jag haft, hon hette Silverbruden, hon var så underbart vacker..ljus guldfuxa, med vit man och svans.henne köpte jag på en höstmarknad 95, hon kosta 4.500:-, där kan vi prata om impulsköp..skulle dit och äta räksmörgås, för den hade ett sånt gott rykte om sig, och så åkte jag därifrån med en HÄST..vad säger man?... och Nicklas, han hjälpte mig att byta däck på bilen..hahaha..ja, den var svårtolkad..men så var det..och jag var så Tacksam för hjälpen..men Var var Janne och Melle kan man undra??..hmm..Älsklingar vart är Ni???...Dom sitter i soffan och kollar på Tv:n, grabbarna Grus..

Nu hoppas jag att Ni får en riktigt Bra och Fin dag...och så kom ihåg..Ni gör det Ni orkar och klarar av..skulle tro att det står en hel drös med människor runt er som kommer springade tilll er så fort ni Viskar...så kommer dom..men det där vet Ni bäst själva vad Ni orkar med, och det vet vi ju..NI Orkar en hel del..ALLT..på ett underbart sätt..ville bara påminna om att ifall..

Många Stolta, Varma, Ömma Kramar kommer till Er..mamma Therese, Pappa Nicklas, Liam Tigern..och så..Tille..i Mitt Hjärta..där är du så varmt och ömt..Tille, goast i Världen..
    KRAM KRAM KRAM KRAM

• Kickelina

God morgon Therese, Nicklas och Liam!
    Hoppas ni har kunnat få någon sömn i natt.
    Liam för resten, han kanske inte har varit hemma hos er i natt och sen Tille somnade in?

Läser att du ska dra ut alla fina dikter, det kan nog vara en bra terapi och få gråta. Kan tro att ni annars är i en sorts tomhet ,ett sorts vakuum.

Igår tände även jag en stjärna som heter *Ängelen Tille-lille* för er på niomanader.se
    ,så snart är hela himlen full av Tille när ni tittar ut.

Nu måste jag avsluta, vi måste få lite mer gjort inför flyttningen.

Många varma kramar..Kicki,mamma till 5 i Norrköping

• gurlie

Nu har jag satt sonen i badet. Han sprang nämligen naken här och gjorde sina behov under mammas skrivbord. ; )

Massa kramar till er.
    Jag undrar (ni behöver såklart inte svara)...vad tror ni händer efter livet här på jorden? Tror ni på ett liv efter detta?

sköt om varandra!!!

• Ella79

Jag blir lite avis på ert väder...Här regnar det idag. Det är mulet och grått och en grad... Det blir ju superbra att göra ett dikthäfte. (Det lär ju bli några sidor) Sällan har väl något barn fått så många vuxna att börja känna känslor och dikta ner dem som Tille fick alla oss på Fl att göra... Fantastiskt... Det bor nog några poeter i alla och en var...Det behövdes bara världens finaste Tille för att plocka fram den sidan hos människor...

Ha en fortsatt solig och härlig dag så tittar jag till er lite senare...Kram ,kram /Elin från Umeå...

• hallon82

nu har jag tänt en stjärna för lille Tille hoppas att du har har det jätte roligt uppe himmlen och att du springer runt i gräset och leker med alla andra ängla barn där uppe

Therese och Nicklas ta hand om varandra och jag sänder över en massa stora kramar

• Angelica

Tänder också en stjärna för Tille...

Tänker på er!

Kramar!

• kapet

Jag blev jätte glad när jag läste att aftonbladet sänker 50 000 till Tilles fond.
    Inatt så drömde jag om lilla Tille och det första jag tänkte på när jag vaknade imorse var det han och hans familj.Hoppas ni sovit  bra inatt.
    Du lilla Tille,många har du berört jätte mycket som ingen annan.
    Igår tänge jag en stjärna för dig lilla Tille.

• Mammapetra
    .....^…...
    ..../..\.....
    ...(....)…...
    ...,~~,…...
    ....|...|…...
    ....|...|…...
    ....|...|......
    ....|__|.....
    ...(___)...
    ..(____).

*Sov gott lilla Tille*