• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Vem där

Godmorgon goa mamma Therese. Önskar att er dag blir så bra som den kan vara, att solen sträckers sig med sina värmande strålar över er.

Tille - Kärleksgossen

Av kärlek blir han till
    Till kärlek föds han
    I kärlek lever han
    Av kärlek är han omgärdad
    Han låter sin kärlek fylla den luft vi andas
    Av kärlek lever han
    Kärlek lär han oss
    I kärlek somnar han
    Tille är kärlek

Kärleken gör skillnad för människor
    stor skillnad
    Tille är Kärleksgossen som kom och gjorde stor skillnad i mitt liv, skillnad i så mångas liv
    Tille är
    Kärleken

• viktoranton

Godmorgon!

Hoppas att ni får en bra dag i solen!

Erat nästa barn kommer ha samma livsvilja som Tille, och jag ttor att Tille,Liam och Dea
    kommer att få ett syskon till som kan njuta av att få sådana härliga föräldra!
    En fråga kommer Tille att ha en gravplats eller kommer han att ligga i minneslunden?
    Therese, du behöver inte svara om du inte vill.

Kramar till er alla

• Trollma

Go morgon Tille vart än du är, Therese och familjen...

Tänker på er lika ofta fortfarande, men med en sorts lättnad, för jag vet ju att Tille inte har ont någe mer och att ni är lättade för hans skull. Ni har varit så starka genom hela tiden och kämpat vid Tilles sida så det finns inga tvivel på att ni kommer att ta er igenom tiden av saknad och sorg med glans. Ni bär ju honom med er i hjärtat som så många andra...
    kanske fel tid att ställa mina frågor nu, men som vanligt behöver du inte svara. Undrar hur Tille förändrat ditt liv? Om du kommer att leva livet annorlunda än innan? Se på saker från ett nytt perspektiv...hmm...hoppas det lät lite ok...
    Nu ska jag gå och äta lite frukost, har fått gå med lillemannen i vagnen ett bra tag, enda sättet att få honom att somna under dagen...

Kramar från oss alla till er, vi tänker på er

()
    []
    []
    []

• Björnes

.....^....
    ..../..\...
    ...(....)...
    ...,~'~,...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|___|...
    ..(____)..
    .(_____).
    ¨
    God morgon!

Hoppas att ní har kunnat sova inatt. Var inte hemma igårkväll, så jag kunde inte gå in och läsa då. Det har jag gjort nu under morgonen. Tog ett tag.... Fortfarande många människor som vill visa att de bryr sig. Ännu rinner tårarna när jag läser allt fint som skrivs. Han var en kämpe er lille prins.
    Har namngett en stjärna till Tille jag också... "Fjärilsängeln Tille"
    Tille kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta.

Läste att ni ska till begravningsbyrån i morgon. Hoppas att det går bra. Två olika cermonier,det blir säkert bra.
    Säger det igen, beundrar er för all kärlek och styrka ni har inom er. Ni kommer klara detta. Låt det ta den tid det tar. Tille kommer alltid att finnas hos er ändå. Han har det bra där han är nu, den lille fightern.

Ha en så bra dag som bara ni kan!

Massor av styrkekramar ger jag er!
    Erika

• Trossens mamma

Nu har vi tänt en stjärna för Tille vi med....

*Stolt mamma och Ålänning*
  • Jessica1971

Lille Tille har nu fått ännu en stjärna tänd; Tille Vesterlund. Hoppas det ger er styrka.
    Jag får tårar i ögonen varje gång jag tänker på Tille och hans underbara blå ögon.
    Hoppas att han har det bra. Tänker på er.

• HST

God morgon..
    Har er i mina tankar var eviga dag.
    Ni ska vet att nu har lille Tille de bra och har ej någon smärta

• setareh

TIlle nu har även jag tänt en stjärna för dig....kram

Svar på tråden Tilles tråd