• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Familjen A

Therese...
    Har du alltid varit så positiv och inte gör saker till problem som inte behöver vara det? Som när du nu måste skriva i beta versionen och det inte är som du vill men då tycker du att det fungerar bra ändå. Eller är det något som kom nu med Tille?
    Oavsett så tycker jag att det är en fantastiskt skön inställning och attityd du har. Glad
    Många mjuka kramar från Anette

• KatastrofKatt

*viskar*
    en vacker natt till, fjäril
    jag ser hur du sprakar där ovan

• zitis81

Härligt det är att läsa din dagbok
    Ni är såå starka och det är nog er lille änglaTille som är orsak till det. Han sitter nog där någonstans på sin stjärna och bara sänder en massa energi o ork till er. Så mycket som ni gav till honom så mycket vill han ge tillbaka till er nu

Hoppas ni får en bra natt. Sov gott Många Kramar Rosita med familj

• HeWe

Vill bara säga nattinatti till älskade lilla familjen, och sussa så gott,Therese å Nicklas!
    Å du, Tillemann, min vän.... vi fortsätter vårt snack imorrn, oss vänner emellan.
    Nu ska vi alla sova så sött, imorrn kommer en ny, lång dag.
    Massvis me kramizar till din älskade lilla-familj, å du får givetvis alla mina favorit slängpuzzizar, bara du...min stjärna, min vän - din vän Helén, äh, du vet ju redan vem jag är. PS.. hälsa lilla runda gubben, hihi, de e ju min pappa, men allt de vet du juredan...
    visst e han snäll!!!.

• bripoint

*Det dansar en stjärna
    på himmlen i natt
    och är man riktigt tyst
    kan man höra ett skratt
    En stjäl har släppts fri
    och nu lämnat allt här
    för att lycklig få vara
    på stjärnan just där*

copywrite © Therés Davidsson

• johanna82

Han var ett vakert barn som log så gott
    Med stora ögon som tindrade så blått
    Tillsammans ni vandrat hand i hand
    Och alla har vi följt er med hjärtan i brand
    Tårarna rann på var och varannan kind
    När han vandrade genom sista vilans grind
    Sorgen är stor men saknaden störst
    Men i minnerna det går att finna en tröst
    Farväl lilla Tille, vila nu i frid
    Du är våran kämpe, nu och för alltid

Många kramar från mig och familjen

• Solktt

God natt! Sov så gott! Ni är fortfarande i våra tankar!
    Kram från maria

• LillemanTösa

Kommer in för att önska er en God natts sömn...

Åh, va spännande att ni börjat er kontakt med Kvinnokliniken..en ljusglimt i tunneln, skönt att det rör på sig redan, så där lite lagom..

Imorron kommer Tilles annons in..var det i Sundsvalls tidning..kanske att ni kan köpa en åt mig??..Tille gos..

Här har det jublats i soffan må ni tro..5-3..till Färjestad..det gilla säkert "Filipstad" med ..men jaa, jag har ätit snören, föör många..usch..i rena förskräckelsen..ja, godissnören då..bäst att förtydliga så du inte får en jättejobbig syn framför dig, en där jag äter skosnören..

Imorron ska jag jobba igen, har varit ledig sen i torsdags vid lunch..men nu så kör vi igen då..

Sov nu så gott i varandras andetag..så tryggt och lungt..
    Bäddar ner er så mjukt så mjukt..

Jag ska gå och lägga mig brevid Janne och giraffen Tille...ja, han sussar hos mig han..Melle har en katt som han gillar..så fort han blir trött så börjar han göra tecknet för katt..det gör du genom att dra med den ena handflatan över den andra handen, med handflatan ner..medhårs..det är katt det..så ja..katt.. ..

Ska läsa några sidor i en bok jag läst i tre månaders tid, så lång tid har det aldrig tagit för mig att läsa ur en bok förut..men jag har haft mina tankar på annat håll..ett så Kärt håll..så Mysigt håll..med Mycket Kärlek..mmm..så jag ska säga att tom min kropp börjar att slappna av..och om min kropp gör det efter att ha fått denna stora Äran att få va med och följa Er och få Uppleva Tille i 2 månader.., då förstår jag kanske 1% av den Lättnad som ni känner..så fyllda av Kärlek Ni är..Otroliga det är vad Ni är..jag slutar aldrig att förundras av Er, och det är som att det blir klarare och klarare för varje dag..Vad Ni verkligen har upplevt..Underbara är Ni..mamma Therese, pappa Nicklas, Liam Tigern, söta Dea..och Tille, goast i världen..

NU säger jag God natt..God natt God natt..och sov så gott...Familjen Kärlek..ett steg, dag för dag..

• Fiaflopp

Sov gott Familjen,ta möjligheten att få sova om ni får den....och Tille-trollet,sov sött du med...och vakna upp till en underbar frukost bland dina kompisar där du är...

Svar på tråden Tilles tråd