• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Desse

Tittar in här i er fina tråd med alla vackra ömma tröstande ord för att önska er en god nattsömn !! Jag hoppas att ni alla i er fina varma kärleksfulla familj kan somna fort lätt och avlappnat och att ni sover natten igenom utan att jaga råttor eller andra djur med konstiga tillhyggen!! ( Kan ju bara tala om att det var tur att inte jag vaknade under ett slagsmål med en råtta för då hade jag skrikit stämmbanden ur halsen för är det något jag är rädd för så är det råttor !!!!!! ) Men jag hoppas att ni sussar så gott och att vi alla får vakna upp till härliga varma solstrålar som ger oss glädje och styrka.
    Kramar Desse DOD NATT !!!

• Gikaoputte

Hejsvejs,
    Bävar för att öppna ST i morgon - jag kommer att gråta floder!!! Nu när jag äntligen har börjat komma över Tille och hans öde... Som så många andra måste jag säga att det låter som att ni tar er igenom detta trauma på ett bra sätt. Jag beundrar er...

En fråga: hur länge har ni varit hemma nu och när tänker ni går tillbaka till jobbet? Längtar ni tillbaka till det "vanliga livet" eller bävar ni?
    Sov gott
    /Fanny

• Tarjas

God natt, sov så gott hela familjen.
    Perfekt namn på boken...vad annars...?

En gonattkram till dig Tille-Prinsen...ljuset som aldrig slocknar...

Kramar
    Tarja

• Familjen A

Therese...
    Har varit en händelserik dag för er, men det ”låter” som ni mår bra av att upptäcka världen igen. Som jag sa innan så är ju Tille med er oavsett var ni är.
    Är det svårt att bli gravid på det här sättet? Jag önskar av hela mitt hjärta att det ska gå smidigt för er om/när det sätter igång. Ert nästa barn, eller barnen tvillingar kanske Glad, kommer att få ett av världens bästa föräldrapar.
    Har blivit modigare Glad att ställa frågor till dig. Du får säga ifrån om det blir för närgånget. Jag vill stötta er på era villkor.
    God natt. Önskar er en god, skön och lugn natt. Ni finns i mina tankar. 
    Många mjuka kramar till er alla, Therese, Niklas, Liam och Dea f
    rån Anette

• HeWe

Hej Therese!

Åå, vad fint namn på boken, hoppas min beställning kommit fram, väntar me spänning.
    Du faschinerar mej så ofantligt mycket, vilken otrolig optimism och vishet du har, med så mycket omkring dig å ändå så spontan å hjärtlig. Världens kramar till dej å Nicklas. Eran vän Helén.

• Sanders mamma 04

Kjempefint navn på boken Therese! Tenker på dere og ønsker dere en god natt. Klem.

• Lilla citron

Hej!

Ville bara säga godnatt.

Jag hoppas er lille tille leker med min ofödda tvilling, medans han väntar på sin storebror.

kram

• Halime

Gonatt på er hela familjen.
    Jag hoppas att ni får en lugn natt med djup sömn och vackra drömmar. Ni kan behöva vilan efter denna händelserika dan.

Vilket fint namn det blev på boken!!

Ni är i mina tankar, ni underbara människor som har låtit oss få ta del av er vardag mitt i all sorg och förtvivlan.
    Gonattkramar till er!!

Linda i Helsingborg.

• Trossens mamma

Önskar er alla en bra natt. sov gott.

KramKyss

*Stolt mamma och Ålänning*
Svar på tråden Tilles tråd