• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Lindan77

Hej Therese!
    Hoppas att jag inte tränger mig på med för personliga frågor, vill du inte svara så behöver du naturligt viss inte.
    Har en fråga till dig/er; Dea hinner hon komma upp innan begravningen så hon får smälta "omgivningen" m.m eller kommer hon på fredag? Kan ju tänka mig att det blir ovant utan Tille och att det kan komma många frågor.
    Styrke kramar till er! Linda

• Ida1979

Tårarna forsar ner över kinderna när jag läste annonserna - så jättefina! Tänker på er ofta!!

Många kramar
    Ida

• Tesssan82

God morgon !!
    Få fina annorner ni had ei tidningen.
    Helt fantastiska dikter...

Hoppas ni får en fin dag idag och att solen skiner hos er i Sundsvall lika mycket som här i Örnsköldsvik!

Kramar Therese Daniel Cajsa o Hugo

• MuminMy

Otroligt vackra runor för Tille, ni är fantastiska människor och vi beundrar er så. Ni finns ständigt i våra tankar, önskar det fanns ett sätt att bära er börda, om så bara för en minut...

/my  med familj

~~En enda solstråle är nog för att driva bort många skuggor. /Franciskus~~
  • AnnaCarina

Hej igen ,

vileket bra namn på boken
    Tille-Lille, dagboken om ljuset som aldrig slocknar,
    det stämmer så bra in, Tille kommer alltid att finnas i mitt hjärta, och jag kommer alltid att tänka lite extra på honom ,när jag ser en fjäril, nu kommer tårarna.., givetvis kommer ni familjen kärlek att finnas i mina tankar oxå, ni lär mig och har lärt mig och så mycket om livet.. varför gnälla över små saker, ta tillvara på vardagen, på nära och kära, det är det som är viktigt i livet.

kramar
    Anna

• Widdan

vad fint ni skrivit om lilla Tille. Som alla andra dagar tittar jag in för att få läsa om hur ni har det och ni är så otroligt starka och beundransvärda människor,inte konstigt att just ni blev utvalda att få ta hand Tille den lilla stund han fick här hos oss. Ha en jättebra dag!KRAMAR

• annca

Godmorgon familjen!

Här i Linköping vaknade vi till strålande solsken och riktig vårkänsla. Kändes som om jag mycket hellre velat stanna hemma hos stumpan och hennes pappa och ta en promenad framåt förmiddan, men vissa måste ju jobba!

Läste de vackra dikterna i annonserna och kände hur tårarna började välla upp igen. Så vackert! Men sådant ingen skulle behöva skriva till sin lille bebis.

Men klart att lille Tilleman blir stolt när han läser det! Det har han så klart alltid varit över sin fina familj. För nu kan du ju läsa. Du har säkert ett helt bibliotek fullt med spännande, roliga och färgglada böcker du kan mysa med, äta på, riva i, allt eftersom andan faller på där i stugan där du bor nu. Eller är det ett helt slott med lönngångar och tinnar och torn? Det får du visa oss när vi ses, för hos dig funkar tiden på ett helt annat sätt än hos oss. 

Vad tänker du göra i dag lille vän? Busa med alla de andra små änglabarnen förståss. Kanske hitta på nåt bus med oss som är kvar här nere? Det får vi se. Överraska oss, buskillen!Skrattande Och visst var det du som skickade den vackert klargula fjärilen till oss i söndags?

• Jagoda

God morgon familjen,

har varit utomlans, tillbringa påsk med min familj, men varje dag kollade jag ett par ggr hur är det med Tille.
    Så han har somnad i fred....

Jag r kanske inte så bra på att trosta, vet alldrig vad skall man säga.
    Kanske för att själv kände jag att inget kommer att hjälpa mig, inga ord, det måste man gå igenom själv

Jag önskar er mycket styrka och att ni klarar det bra

Det finns så många som jag som bryr sig om er så att det hoppas jag gör att ni har det läätare att klara allt.

Jag tänker på er!

• Mamelutten

Gomorgon Therese och Nicklas

Var inne på st.nu och kikade på annonserna...så fina och så väldigt talande.

Hoppas Ni får en så fin dag Ni bara kan. Vi är fortfarande i Piteå och här skiner solen för första gången på några dagar.

Vi hörs
    Tänker på Er mycket

Kram

Svar på tråden Tilles tråd