• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • cia75

Hihihihi Min mamma blev så rörd att hon nästan började gråta
    Vad härligt det är att visa någon man tycker om uppskattning!!!!
    *nöjd med mig själv*

• garfield

Nu har jag slängt iväg en beställning till USA på papper och annat smått och gott... Man kan ju inte låta bli nu när dollarn är nere i nästan ingenting... Den har gått ner till nästan hälften mot vad den var när jag vbörjade scrappa så det är bra mycket billigare nu... Även om det fortfarande är en dyr hobby...

J

• garfield

Nu har jag slängt iväg en beställning till USA på papper och annat smått och gott... Man kan ju inte låta bli nu när dollarn är nere i nästan ingenting... Den har gått ner till nästan hälften mot vad den var när jag vbörjade scrappa så det är bra mycket billigare nu... Även om det fortfarande är en dyr hobby...

J

• garfield

Åhh vad trevligt det är när det blir flera inlägg trots att man bara tryckt på knappen en gång

• sambima

Roligt Garfield! Varifrån beställde du?

Jag kunde heller inte hålla mig så jag beställde fr Lifetime en hög med papper. *längtar

• Sussieb

Vet någon om det finns mallar till tags och pp att lada ner någonstans???

• cattis

Hallå tjejer! Det var länge sen jag var här inne p.g.a resande med jobbet. Jag har precis kommit hem från USA och gissa om jag shoppat scrapbooking prylar! 250 cardstocks för 88 dollar. Måste anses som ett fynd. För att inte tala om alla mönstrade papper, die cuts, vellum tejp, album och annat som är såååå mycket billigare här. Jag fick till slut börja skicka hem grejer för det blev för tungt för resväskan. Ni skulle sett kassörskans förskräckta min när jag kom till kassan med alla mina papper som skulle räknas.

Jag tänkte förbli anonym tills vi lyckats få till ett växande bebbefrö så än så länge är mitt bildgalleri tomt på LOs.

• Lamilla

cattis! Far man fraga var du inhandlat sakerna? Jag har bara an sa lange sett allt pa natet. Ingen riktig scrapbook affar i narheten!

• cattis

Jag åkte faktiskt till en "craft" affär (ungefär som Panduro) som låg söder om Los Angeles. Jag fick tipset att de hade lägre priser på papper än scrapbooking affärerna. Priset för cardstock låg på $0,36 vilket är lägre än de flesta on-line butiker jag kollat på.

• Lamilla

Tack for infon! Jag bor i New York och har far man tydligen aka en bra bit om man skall hitta en sadan affar. Far val ta och smora for sambon nagon dag och se om han foljer med

Svar på tråden Scrapbooking2!