• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • Hannie

De där såg jag på addicted tror jag. Tyckte också de var hur snygga som helst. Hade jag beställt därifrån hade de nog smygit ner några sånadär ribbons i varukorgen då.
    Olive ser också ut att vara fina...

• sambima

Jag fick mina papper från Lifetime idag! Jipppiiii... 52 st nya papper att dregla över!

Hannie, jag ska på stan senare i veckan, ons eller torsdag, vilka färger vill du ha om jag ska handla med mig pennor? Vill du ha glitter eller utan glitter och reservfärger om dem du vill ha skulle vara slut!

• jannice

Nu har jag äntligen fått lite tid till att scrappa lite *halleluja* har gjort två stycken LOs som jag snart täntke få ut i mitt galleri!

Mitt stora problem är att jag har 1000 ideér och inte kan bestämma mig om hur jag ska göra på jsut den LO jag håller på med! Hrrm! Kanske blir bättre med rutienen så småningom!

Hur planerar ni era LOs?

• Hannie

Sambima:

Sambima:
    Det ska inte vara glitterpennor eller den där glace varianten.

1 grå
    1 vit, moonlight (för mörka underlag)
    1 silver metallic
    1 guld metallic

reserv:
    1 grön moonlight
    1 svart basic

Ska skicka ett privat mess till dig med min e-mailadress så kan vi
    göra upp om betalningen via mejlen.

Snällt att du kan hjälpa denna norrlandstös som har så långt till alla
    roliga affärer!

• sambima

Hannie!

Klart att jag hjälper till, jag fick hjälp när jag började och bara irrade runt bland alla saker! Vi hörs via mejl då.

• Jozebelle

Jag fick tre alfabet till min QK idag den för tidiga juklappen, jag skulle få en lite njulklapp på julafton ändå sa min underbara make så jag får redan börja använda mina alfabet!!!! indigo mini UC och LC samt ROXY mini UC....

*ler*

Sen har jag fortsatt ordna bland mina saker och nu har målaren börjat fixa här så, men när allt är klart ska jag få ett alldeles eget hobbyRUM, det ni!!!! Gissa om jag längtar!!!

• Hannie

Vad roligt jozebelle! :)

Har du hunnit prova maskinen?

• Lamilla

Hej allihopa! Tack for era komplimanger Jag anvande bard ifran MM det dar svarta paketet som ocksa finns i gront och rosa. Om nagon undrar ngt om den 3:e ultraljudsbilden sa ar det inte hennes huvud! De har fotat rumpan underifran och pa det sattet sett att det var en tjej.//en liten pil pekar pa hennes konsorgan och ordet"girl" ar skrivet pa kortet. Lite annorlunda..vet inte om de gor likadant i Sverige. Vad kul att ni fatt era paket!!!! *kramar om alla-en stooor gruppkram* Ni ar underbara tjejer har inne, man far alltid stod, hjalp, svar och en massa positiv energi ifran er!

• sambima

Superkul Jozebelle! Det är min dröm också att få ett eget scraprum! Men det ligger långt i framtiden...

Hannie, ska kolla banken senare ikväll... Men det var alldeles för mkt!

Sambima

• bomull

Har införskaffat pennor nu.

Det blev en blå, en grön och en svart.

Den vita var slut

Svar på tråden Scrapbooking2!