Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
oooh! Jag har 108 nya papper som väntar på mig hos en kompis! Det är en best. fr Örescrap där vi fick köpa ett stort paket (kommer inte ihåg märke eller nåt) för 325kr... 108 papper. Det var ett bra erbjudande för att vara i Sverige så jag passade på!
Undrar om jag orkar ta mig iväg till henne och hämta idag?!
Ska ju eg. plugga....
Hjälp!!!
Jag tror mitt paket från Lifetimemoments har fastnat i tullen. De skickade det den 5/11. Är det någon som vet vad som händer nu?
Snälla hjälp mig!
Joanna
JOanna: Tydligen har tullen börjat kinka ite för tillfället. Kanske pga USAs presidentval? Folk har blvit ombedda att skicka in orderbekräftelser och sånt... Men skulle det ha fastnat i tullen så får du ett meddelande om det.
Men det är inte kört än... Paket kan komma på lite villovägar ibland innan de hittar fram ordentligt så ge det i varje fall en vecka till
Då hoppas vi väl att det är på villovägar. Skönt att veta att det är någon som tar kontakt med mig om det fastnar i tullen, vore inte så kul att sitta och ringa runt. Tack för ett snabbt svar, är lite lugnare nu. Jag beställde papper för 600:- så man vill ju ha det...
Bad du dem skriva ner värdet Joanna? För det är ju en suma som en tulltjänsteman skulle lkägga märke till.
Enda gången ett paket fr USA var sent var när det fastnade i tullen. Men jag känner andra vars paket åkt runt lite och inte hamnat i tullen Så jag håller tummarna för att det ville turista lite.
Fast vad jag har hört spelar det ingen roll just nu om man ber dem skriva ner värdet... Tulltjänstemännen har nog för lite att göra för tillfället och jag har hört flera som fått skicka orderbekräftelser när det inte stått prisuppgift på paketen... Så för tillfället är det extra nitiska..
Detta är på Arlanda så dimper paketet ner någon annan stans i Sverige kanske man har mer tur
Aha, men jag ber dem skriva värde, fast mindre än det aktuella.
Har just visat Andreas de papper som jag fått av honom - han blev mkt förvånad att jag plockade fram mer och mer papper!
Räknat ut att jag denna vecka fått ca. 200 nya papper! Nu ser min rullvagn fylligare ut. På kortet är stackaren alldeles tom och "fryser". Hoppas nya papprena värmer den!
Va kul att hitta så många scrap- och pysselintresserade på samma ställe! Då måste jag passa på att fråga om ni har några tips på var jag kan hitta bra och billiga stämplar...
Hannie: Jag provade den igår!!!! Men är inte klar än du får se resultatet på scrapquick.se (utmaningsLO:n)
Jannice: Brukar välja ut de kort och de dekorationer jag vill ha sen provar jag lite ollika varianter....
hm.....nog kliar det i fingrarna och jag vill komma igång NU, men jag har en go liten 9 veckors tjej och dom små liven tar ju en hel del tid ;-o
Får försöka hinna när hon sover....vem behöver städa??? Hm......kan bli jobbigt det här *fniss*