Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Jaaaa, det är okej Sambima!! *fniss*
Jag har nyss upptäckt QK-dies och lider stor nöd på såna!
Detsamma gäller öljetter, har bara tråkiga gråa i princip.
Det blir rent lilla julafton då med överraskningspaket,
kanske redan i morgon.
Tack vännen!
Jannice: Jättefint, enda tipset jag har till dej är kanske att du skulle tagit den högra LOsidan på vänter och gjort lite extra med just den bilden så den kommer i fokus, har fått lära mej det nyss att man bör ha ett fokuskort som man markerar lite extra. Annars är den fin!
Hannie: Säg till om jag har något som du behöver!!!!
Kommer du att sälja färdigstansade alfabet Jozebelle?
*hoppas*
Hannie: Vi har tänkt om ang starta eget, men jag kan stansa ut åt dej! Det är så många sådan butiker som ploppat upp nu på sistone att det känns som ett väldigt osäkert kort...
Inne hos "oss så har du ju byte/köptråden med där du kan be dom som hardet du önskar att stasna ut ut åt dej och när du köpt på dej så kan man byta med varandra jättepraktiskt.
Hur det med Linnea?
NU ska sätta mej och gå igenom vilka kort jag vill framkalla av digitala korten till BoM-träffen!
Men har även detta fönster öppet så...
Här är två länkar till hur man kan göra stämplar.
members.aol.com/Letterboxr/carving.html
www.letterboxing.org/kids/kidstamp.htm
Jag använde ett vanligt staedtlersudd faktiskt,
kostar en tia ungefär.
Jozebelle:
Skickade ett privat mess till dig på scrapquick, men jag undrar om den kom iväg? Fanns inte med på utskickade mejl... Hmm, konstigt!
Joo, det är nog lättare att byta till sig alfabet än att köpa. Verkar ta sin lilla tid att stansa ut bokstäver och man kan ju inte ta hutlöst betalt för de heller för då köper ingen.
Bra iaf att det går att få tag på även färdigstansade.
Vad kostade din handtool?
Linnea ligger och sover i sin vagn nere i hallen. Hon blev alldeles utmattad av besöket på BVC. Lyssna på hjärtat och ge sprutor ska dem...
Ingen kul för en liten tjej.
hej ! Jozzebelle skall joina forumet sa fort jag har en liten stund over ( for registrering)!
Jag vill ocksa kopa utansade alfabet!!
En quickkutz ligger pa 49.90 $ pa www.lifetimemoments.com Hannie!!!
billigt med andra ord
Men sedan ar alfabeten dyrare...runt 100$ styck
Åh, jag hade gärna stansat alfabet åt er... men jag har en whiplash skada så jag orkar knappt stansa själv. Det är oftast Andreas som får göra stor stansningar när vi har QK-swaps - där vi byter figurer.
Hannie, det är QK-dies från en sådan swap som jag skickar till dig. Fick så många stansningar av varje så jag tänkte att d lika bra att utnyttja det portot som ändå betalas för pennorna. Å öljetterna så är det inte de nya sorterna som jag har i mitt galleri, utan de traditionella sorterna, men de är fina också.
Förresten så fanns alla pennor du ville ha. Det var de 2 sista vita de hade - till dig o mig!
Jo, sen silver och guld metallic fanns bara i glitter så jag valde dem, i glaze görs dem inte sa tjejen i kassan. Hoppas det blev rätt.
Hannie: Jag köpte den via papprika och betalade runt 800 kr med frakt....Köp den via någon här i Sverige för frakten blir dyr i o m att den är så tung och stor risk attden hamnar i tullen...kollla upp om inte Decor-Unique skulle beställa sådan nu, tyckte jag sett något om det...kolla upp det.
Hannie: De flesta tar 15 kr för ett utstansat alfabet och det verkar rimligt pris tycker jag....sedan tillkommer porto...
Ska kolla på Scrapquick om meddelandet kommit fram!
Lamilla hojta till vad vill du ha och vilka färger????!!!!