Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Lamilla: vill också köpa "svart" om det går....men om du skickar grejerna som "Gift under 20 $" till oss från USA och vi betalar frakten+varorna så klart, så kan det väl inte läggas på någon svensk moms?????????
Sambima Jag betalade 341 plus 148 kr i momsplus expavg. och fick runt 20 pappper. Är det så billigt egentligen????
Jozzebelle! Det var lite menat som ett skamt
Men jag skall tanka pa saken!
Nä, det lät inte så billigt Jozebelle!! Hoppas ändå att du är nöjd över papprena.
Josebelle---- JÄTTE DYRT ju!!!
Ja, Lamilla. Starta en liten butik för oss scrappande FL:are.
Lite smal kundkrets, men what the heck! Du vet vad lycklig
du skulle göra oss!
Lamilla: Ja gör det du...
Sambima och Hannie: Tyckte jag med, som tur var så pappren himla fina men ändå! blir nog att jag köper via Sverige ändå hädanefter!
Det strular lite på vårt forum nu, men tomten håller på att fixa till det! !
Lisabettan
Jag scrappar i A4, av ekonomiska skäl, och då anv. jag Esseltes deluckse (inget ecks på tangentbordet) plastfickor!
Men jag har faktiskt ett resealbum som är i 12*12 och då kommer jag att köpa album och plastfickor från Making Memories eftersom de är sååå snyga och jätte bra kvalite. Då kommer jag att beställa från USA iom att det är mkt billigare där.
Jag tror att det finns en hel del scrappare nu i norra sverige... sen är norra sverige rätt stort... men Umeå tror jag ligger bra till för träffar mm. bli medlem i ngn scrapgrupp på groups.yahoo.com och sök andra som bor däruppe.
Givetvis en butik utan f-skattesedel!
Skämtar bara. (vill ju inte bli arresterad för uppvigling)
Jozebelle, ok. Tråkigt att du blev avskräckt eftersom man kan spara mycket. Men å andra sidan så behöver våra svenska affärer mkt stöd för att bli större och få bättre priser så!
Jag ska till Papprika en snabbis på tisdag och shoppa LIIIITE bara. Eftersom jag kommer att vara i Sthlm för att göra intervjuer till min uppsats... hoppas iaf att jag får tid över till Papprika. Skulle vilja till Dekor unique också och handla baspapper, men tror inte att jag har den tiden.
*Think, think....
Hannie du ar bara for go!
-p