• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • Hannie

Vitt är nog användbart och snyggt på mörkt papper, inte undra på att den snart är slut för dig
    Vet du om det finns gråa?

• sambima

Japp! Grå finns, har den också

• sambima

Kunde inte låta bli att lägga in 3 bilder på mitt scraprum (vår).

Det är ett inneförråd eg. som jag tömt - nu har jag iaf 2,5-3 kvm2 att scrappa och stöka i .

Det är litet, men bara mitt!

• Hannie

Sambima:

Vilken vrå du ordnat! *imponerad*
    Känner riktigt hur kreativiteten vaknar och jag vill kika i de där små förvaringslådorna du har på hyllan och se vad du har för fina små saker där.
    Och bläddra bland dina bazzills och chatterbox som hänger i hängmappsystemet.

Syns inte ett spår efter stökigheter där inte.

Bra att grått finns. Tror den kan vara ett alternativ till svart ibland
    när man inte vill att texten ska bli lika skarp som med svart penna.

• Hannie

Förresten, hade du köpt ditt hängmappsarkiv på IKEA?
    Var mapparna i rätt storlek eller har du fått skarva själv?

Nu ska jag ta och lägga mig. Bytte just blöja på lilltjejen
    som är snorig och hostig. Gör ont i hjärtat när hon inte
    är frisk. :(

Gonatt.

• BaraPyssel

Måste bara fråga en sak. Kan man använda vanliga vattenbaserade tuschpennor, sådana som man kan köpa i t ex leksaksaffären? Är dom syrafria eller det är ingen som vet kanske?!

//joanna

• sambima

Hannie

Hrm... det är nystädat, annars ser det inte ut så där. Men jag gav förra veckan ett löfta att städa efter varje LO el kort så att det hålls någorlunda städat. Känner att jag får mer praktiskt runt än sitta o va frustrerad över stöket. Synd att inte resten av hemmet är så rent.

Hängmappar är billigare att köpa i kontorsaffärer. Jag har en snäll scrapkompis här som lånade mig alla de gula mapparna! till jag har råd att köpa fler själv.

De är A4 mappar så de sticker upp, men jag gillar att de sticker upp för jag kommer åt dem lättare. Å så orkar jag inte skarva så de blir 12*12

Hrm, vilka förvaringslådor? Har garnlådorna dem som är genomskinliga. Sen har jag några för stämplar och stämpeldynor, en grön platt låda med MM metalldekor... tja, en massa skräp också som jag inte förmår slänga heller...

God natt! Dags o sova för mig med!

• Lamilla

Ny LO inlagd (ultraljud). fargerna blev helt annorlunda pa fotot..har anvant mig av brazills pink serie. Blev sa dar nojd med den. Kunde gjort den battre nu nar jag tanker efter men....det far bli en battre LO next time!

• bambigirl

Sambima: Vad avundsjuk jag blir. Så fort vi fått renoverat ska jag också sätta upp en liten scraphörna. Och köpa ett sånt mappsystem som du har!!!

• sambima

Lamilla, mysigt! Jag gillar rubriken jätte mycket och hur du an. ribbons till bården! Är det från MM?

Svar på tråden Scrapbooking2!