• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • Kaki

Tro om Sambima kommit hem med väskan fylld från papprika

• sambima

HEMMA!!!

Vad ni har varit produktiva och mejlat! Japp! Jag hittade igen till Papprika och var där en 30-40min och bara njöt... och pratade med Malin och Maria som driver stället. De sponsrade ju Örescrap som jag ordnade i okt. och de kommer antagligen till träffen i april-05.

Jag köpte papper för 150kr... brrr... hade fått mer fr USA men men... måste stötta Papprika också

Det bästa köpet är boken:

Designing with words --- Många av tjejerna som gjort bidrag till boken är designers på 2 peas... och alla andra är typ urkända och sååå bra. Jag älskar redan boken och har en massa nya ideer. Kan säga att jag behövde en påfyllning till inspiration med tanke på min scraptorka i höst.

Sen gick jag bara lite vilse... så jag missade mitt tåg och fick ta en senare... men jag hittade till Lagerhaus - det var inte scrapsaker jag var ute efter där utan julklappar. Men jag hittade bara en överaskning till min kompis som hon ska få imorgon.

Ja... måste säga hej till katterna... de tittar surt på mig att de inte fick vitamingodis utan jag bara kastade mig över datorn....

• kajsalisah

Hej på er!

Snubblade över denna tråd och har läst och läst.....kollat länktips och är alldeles "till mig"!!! Scrapbooking måste jag prova!

Var köper jag de billigaste papprena på nätet här i Sverige? Vill komma igång...

• sambima

Kul att du hittat hit KajsaLisah

Priserna är ungefär demsamma överallt i Sverige. Men jag kan rekommendera Papprika eftersom de är så snabba och har fast porto pris - då kan du beställa tunga saker också med papprena som ju ändå går som stora brev.

• cattis

Bomull, mina teckningar med vattenfärg sen jag var liten håller än. Men ibland färgar det av sig så jag skulle nog lagt någon laminat över eller lagt ner tassavtrycket i en liten plastpåse. Annars kan du kanske göra ett avtryck i lera? Fast det blir ju lite "högre" och svårare att få in albumet.

• bomull

Lera var en bra ide!

Har cernit och det borde ju funka.
    Det svåra blir att tvätta bort allt sen.

• kajsalisah

Tack för tipset Sambina!

• Hannie

Välkommen hit kajsalisah!

Du kommer märka att det enda du har i tankarna hädanefter är olika papperssorter och dekorationer som du vill ha till dina layouter.

"Inte behöver jag en ny tröja, tänk vad mycket papper jag kan få för 199 kr)."

• Sussieb

Ner räkning inför helgens scrapmaraton har börjat!!!
    Det ska bli så kul!!!
    Ni som bor i Stockholms området och är intresserade... kolla in Thereses hemsida och ring eller maila frågor till henne... www.happyscrapping.se
    4 dagar kvar....
    Jag vart nästan färdig med min tre siders Lo idag, scanar den så fort den är klar!

• BaraPyssel

Har hittat en ny sida med papper, pennor och massor med knappar. Fina snören och massor med stansar hade dom oxå. Har just mailat för att fråga vilka av deras papper och pennor som är syrafria. Sidan heter www.creativcompany.se
    Någon som vet något om dom?

Svar på tråden Scrapbooking2!