Inlägg från: sambima |Visa alla inlägg
  • sambima

Scrapbooking2!

Njae... jag tycker om "svenskt hantverk"

hi, hi, hi....

• sambima

Har lagt in bilder tagna med Nikon Coolpi 845, på tidningar från 1930-talet upphittade som tapetgrund i Andreas lgnhet när vi helrenoverade i somras.

Riktigt nöjd med bilderna om än lite små härinne - gör dem inte ritkigt rättvisa.

• sambima

Du är fast! Jippiiiiiii!

• sambima

Bazzill trios innehåller tre nyanser av färgerna. De är mina favoriter! tycker mer om dem än monos, för de allra ljusaste i monos har jag svårt för att använda.

• sambima

Ja, jag har ju många ljusa i många nyanser, har funderat på att sälja dem men kan inte bestämma mig. Kort har jag också anv dem till, men tycker det är svårt där med.

• sambima

smeker mina chatterbo.... *mys mys

• sambima

Det kan man väl men de är ju inte så tjcikt papper och även de kan bli buckliga. Till dem anv. jag också fotolappar. Det är mest carsstick jag använder klister på.

• sambima

Nu har jag tömt mitt innerförråd och flyttat in skrivbordet - som tar nästan all utrymme. Ska kolla hurjag klarar luften därinne - det är rät så sdålig ventilaiton, så jag måste ha öppet hela tiden. Men det känns bra. Man får klara sig på det man har, en tvåa är ju inte så lätt att få plats saker i... Har dessutom slängt massor med grejer, så skönt.

Imorgon bär det väg till IKEA för att äntligen köpa pappers/mappvagnen fr kontorsavdelningen. Nu ska det iaf bli ordning coh reda på mina papper.

Svar på tråden Scrapbooking2!