Scrapbooking2!
Johanna, vilken menar du då? Jag har en aning för vi har haft strul med en o disk. på yahoogrupperna...
Johanna, vilken menar du då? Jag har en aning för vi har haft strul med en o disk. på yahoogrupperna...
Johanna, Jag vet vilken affär. Har själv aldrig beställt därifrån just för att de fått mkt kritik. Tydligen så har de skärpt till sig nu, men vissa får fortfarande restade saker.
De kommer till scrapträffen i Örebro och det ska bli kul o handla vissa saker fr dem då - det har ju ett stort sortiment - för då vet jag att jag får sakerna bums. Annars skulle jag inte beställa.
Hej o välkommen Höst!
Scrapträffen heter Örescrap och kommer att vara en återkommande träff i Örebro två ggr/år.
Denna gång är det fullt men man kan komma och shoppa - det kommer nämligen fyra scrapbooking affärer och ska sälja saker där också! Så om du e i närheten så kan du komma o shoppa o titta in o mingla med 30 andra scrappare!
Sambima
:- )
Pingus!
Det kommer att hållas på Örebro Universitet om jag lyckas boka ett visst klassrum där!
Hoppas se dig mingla runt där!
Det finns redan massor med scrapgrupper på yahoo som jag är med i, så det räcker för min del. Men om ni vill dit så är några adresser:
groups.yahoo.com/group/scrappaenkelt
groups.yahoo.com/group/swescrap
groups.yahoo.com/group/scrapoholic_sverige
Jag scrappar främst ett vardagsalbum - vi åker till vänner, vardagskort osv...
Sen har jag ett resealbum i 12x12 för speciella resor som när jag åkte runt i USA, semesterresor med pojkvännen.
Katterna har ett eget album också och där finns en avdelning för andra djur jag känner.
Lindisen: Jätte fin och mysig! De små blommorna är verkligen jätte fina.
Jag väntade med barndomsbilderna till jag blev "varm i kläderna" och de jag scrappar på nu är jag jätte njöd med. Men som sagt, jag ville bli lite van först.
jag har massor med kort att scrappa, sen är det frågan om inspiration.
Men jag är med i en massa swappar så jag får utlopp för skapandet iaf fast det inte blir LO:s av scrappandet.
Hannie
Jag är medlem i yahoogrupperna och där håller ngn i en swap - där man kanske är 6 st i en swapgrupp där temat är att göra tags. Då ska man tillverka 6st tags, en för varje deltagare som man skickar in till swapvärdinnan som sedan skickar ut till alla. Man byter o tillverkar til varandra dvs.
Hannie,
lite luddigt skrivit ovan kanske.
Fråga mer om du undrar.