Inlägg från: sambima |Visa alla inlägg
  • sambima

Scrapbooking2!

Hej Carrie, det blir scrapträff i Örebro 30 oktober och dit kommer 5 scrapbooking affärer! För tillfället är alla platser upptagna, men du kan ju lämna intresseanmälab ifall någon hoppar av. Eller så kan du bara åka dit och shoppa och mingla lite.

• sambima

Giz! Det ska du rapportera till scrappamera! Jag räknar alltid med att de förpackar så att det inte blir just kantstött!

Reklamera!

• sambima

Ring o säg sen hur det gick!

• sambima

Men det var iaf dålig stil, hon måste förpacka för att tåla postens ahntering, hon vet väl själv att de är hårdhänta. Näää, dålig stil.

Men vad bra att du är nöjd ändå Giz, trist bara att du måste beskära kanterna.

• sambima

I Sverige ber jag dem alltid lägga två hårdare kartonger överst och underst. Tycker att de är slarviga med det och papprena blir böjda. Papprika skickar jätte bra däremot, de gör själva med två pappkartonger och sen slår in det till ett eget paket, papprena har aldrig förstörts därifrån.

• sambima

Suuuuperfina som alltid Garfield!

Favoriter: Folkhagen & Röda Korset! Verkligen snygga!

• sambima

Det går jätte bra att använda tyg i scrapbooking. Vissa textilier går också bra att skriva ut på, lite varning för trassel i skrivaren men det går! Snyggt blir det också.

Det finns särskilda "photolifting" material som göra att man kan överöfra, har aldrig provat, men min kusin har gjort det. Super snyggt. Tror att Panduro kan ha, men det är dyrt.

• sambima

ingen aning eg. såg en beskrivning men hajade inte så super mycket. Man liksom har en gegga på tyget och lägger fotot över (besk, från mitt dåliga minne nu) så efter en stund så drar du bort fotot så har geggan avbildat den??? Nåt sånt...

• sambima

Hörrni, ni som vill shoppa scrapsaker och träffa lite scrappare kan komma och shoppa i Örebro den 30 oktober. Då kommer 4 st svenska scrapaffärer!

Papper & Sånt
    Magnolia Motivstämplar&Scrapbooks / Dreamcottage/
    Minelle
    HB Svenska Scrapping

Det är visserligen full pott i deltagarlistan nu så ni får köa. Men ni får givetvis komma och endast handla om ni vill och lära känna andra scrappare - men tyvärr är deltagarlistan full så jag kan abra ta intresseanmälan. Skriv er e-mejl till min inbo - privat.

/Sambima
Svar på tråden Scrapbooking2!