Inlägg från: sambima |Visa alla inlägg
  • sambima

Scrapbooking2!

Nu e jag hemma igen! Kom hem till en brevlåda fylld med 1200 öljetter (senaste färgerna!), QK-swap figurer, min beställning på QK-figurer - 3st! och limpenna!

Jiiiiiiiippppiiiiiiiiiiiiiii

• sambima

Japp är SÅ glad! Är med i många swappar nu så jag har o pyssla med. Har en scrapblockad just nu o swappar är bra sätt att få skapa ändå.

Jag säljer gärna 100st öljetter i tio färger (ursnygga färger) om nån är intresserad.

Tänkte sälja 2 sånna paket.
  • sambima

La in bilder på öljetterna i galleriet. Det är inte alla färgerna utan 10st av dem. Men de är superfina!

100st för 40kr

Köparen står för portot.

• sambima

ÄngelBängel: Ta kort eller scanna in dem! Det gör jag!

• sambima

Å mina tar snart slut... *vill ha....

Garfield: Mia D har ALLA monos o nu ska hon börja samla på trios....
    Du skulle se hennes scraprum... rena drömmen, lådor med 12x12 överallt!

• sambima

Hi, hi... i jag är på god väg i dina spår garfield! *vet inte om det är bra el dåligt....

• sambima

Bambigirl, jag har IKEAS dokumentvagn, papprena sticker visserligen upp men det är bra för mig som har ont i ryggen o jag skjuter in vagnen under bordet iaf när jag inte anv. den

• sambima

Om det är ett sammanhängande album ja- men typ resealbum med olika resor - då har resorna ett "tema" var och en för sig.

• sambima

Bambigirl: vagn för sig o fickorna för sig i skrivbords/kontorsavdelningen. Du kan ju be dem slå upp dem i datorn

• sambima

Mumu:
    Det beror helt och hållet varifrån du beställer dina saker ifrån. Papper kan man aldrig få för mycket av! Dekorationer finns ett helt hav i olika prisklasser - metalldekor, knappar, garn/fibrer/band, plast, bokstäver osv.

Smaken är som baken - beställ det du gillar - och skulle du komma på att du inte gillar sakerna sen så kan man alltid sälja. Jag prövar mig fram fortfarande även om jag vet vad jag gilalr att arbeta med så vill jag gärna lära mig nytt och variera mina layouter.

Vi har skrivit länkar till olika affärer både i Sverige och USA om du bläddrar tillbaka.

Svar på tråden Scrapbooking2!