Scrapbooking2!
Kul Smurfan!
Kul Smurfan!
Nu står bordet och de mindre förvaringsaskarna i förrådet.
Utanför förrådet (hall, sovrum, vardagsrum): damsugaren, gammalmatta, 10 skolådor med skor, skorlösa uppslängda på skostället... en resväska med kläder (som e för små)....*suck
Ändå har vi rensat bort en byrå och två IKEA kassar (de där stora blå) med saker! Snacka om att ramla ur fantasin: Jag är en samlar...! Måste rensa i röran mera!
Men förrådet är prydligt coh städat (än så länge)
M W, kul at du är intresserad! Jag har det senaste året gått över till digitalkamera, då det blir bättre och billigare bilder för mig som fotar en hel del. Sen att jag har 24 års kort med vanlig kamera är inget att göra åt!
Det bästa med digin är just att kunna välja sina bilder, välja storlekar utan att det behöver bli en massa"prov-säkerhets" kort för att bevara en händelse. Jag kan ta så många bilder jag vill av en händelse men bara välja tt framkalla de bästa.
Så bra att du svarat garfield! Jag blandar hejfrikst jag med - jag utgår alltid från korten, vad jag vill framhäva osv.
Har ju ett tema album som är Resealbum som ska delas in i olika ressekapitel ungefär. Temat till min USA resa är bazzillspapper, Las Vegas lilatrios, Kansas och övrig "USA" rött, vitt, blått med tema mösnterpapper med USA flaggor etc, Hawaii blir bruna trios och gröna monos/trios. Bra för att ge den helhetskänslan, men färgerna blandas ju!
Jag köper mest 12*12 och då skär jag ner. Men handlar jag på panduro el bokhandel då köper jag kartongen i A4.
kategorier hobby material scrapbooking - men var vaken med att allt inte är billigt där! Kolla av priserna där mot "verkligheten".
Giz, jag har en massa papper jag inte kommeratt använda, kan ta kort på det så får du ta en titt. Fast det blir senare i veckan då vi hittat sladden till digitalkameran. Intresserad?
Håller med Garfield, det blir lite tapioka känsla över det hela, mer gammaldags stuket. Mysigt
Aihnova, Vart bor du då? Kanske kan köpa annorstädes så du inte behöver vänta till du kommer hit?
Aihnoa - Kankse kan du beställa från USA? Hi, hi jag vet att jag tjatar om att beställa därifrån, men det är så mkt billigare!