Scrapbooking2!
De allra viktigaste minnekorten tar jag till scrapbooking men de som ändå är fina och som jag vill behålla stoppar jag in i vanliga album - vem vet - jag kanske kommer på att de kan användas på ett bra sätt också?!
De allra viktigaste minnekorten tar jag till scrapbooking men de som ändå är fina och som jag vill behålla stoppar jag in i vanliga album - vem vet - jag kanske kommer på att de kan användas på ett bra sätt också?!
He, he... de kommer tro att människor var mkt snyggare förr i tiden.
Har faktiskt inte börjat redigera människorna i mina kort ännu förutom röda ögon... fortfarande för mkt fusk för mig... fast jag är så sugen på att ta bort dubbelhakorna på mig själv....
Ha så trevligt Garfield! Såg at du knappar ut dig ett tag nu!
hi, hi....
Läckert Millface!
Är också sugen på att göra en sån LO med sepia bilder! Får väl vänta på att de perfekta korten ska komma först!
Kul Anna! Hoppas vi får se LO:s snart!
Millface: Är du med i yahoogrupperna? Det finns massor med scrappare nedåt landet!
I Helsingborg finns en STOR nyöppnad affär:
www.scraproom.se
groups.yahoo.com/group/swescrap
groups.yahoo.com/group/scrappaenkelt
groups.yahoo.com/group/scrapoholic_Sverige
Många medlemmar o jag vet att ni scrappare "där nere" träffas regelbundet
Lindisen:
www.d-u.nu
Syster Anna
De svenska scrapbooking affärerna som skrivit hittills på listan är alla seriösa och det är inga problem med förskottsbetalning. Jag föredrar faktiskt det sättet eftersom det blir billigare och snabbare.
He, he... Lindisen, jag är så dålig på beskrivningar och lokalsinne så jag vet inte. Men jag tog tunnelbana och sen en buss.... och det tog kanske 25 min sammanlagt fr centralen
.... om det hjälper dig alls?
Gå in på hemsidan så tror jag det ska finnas adress till "butiken".