Scrapbooking2!
Jannice, jag håller med Cia 75
Jag gillar att fotografierna framhävs och papprena är dekor nog!
Jannice, jag håller med Cia 75
Jag gillar att fotografierna framhävs och papprena är dekor nog!
Hannie! Jag åker och handlar dina pennor idag och skickar!
Å stoppar ner lite QK-dies också - hoppas det är ok!
Sambima
Hannie
Jag stoppar ner ca 60-80 öljetter också, 10 av varje färg, fast jag kommer inte ihåg hur många färger nu... men minst 6 färger iaf.
Sambima
Åh, jag hade gärna stansat alfabet åt er... men jag har en whiplash skada så jag orkar knappt stansa själv. Det är oftast Andreas som får göra stor stansningar när vi har QK-swaps - där vi byter figurer.
Hannie, det är QK-dies från en sådan swap som jag skickar till dig. Fick så många stansningar av varje så jag tänkte att d lika bra att utnyttja det portot som ändå betalas för pennorna. Å öljetterna så är det inte de nya sorterna som jag har i mitt galleri, utan de traditionella sorterna, men de är fina också.
Förresten så fanns alla pennor du ville ha. Det var de 2 sista vita de hade - till dig o mig!
Jo, sen silver och guld metallic fanns bara i glitter så jag valde dem, i glaze görs dem inte sa tjejen i kassan. Hoppas det blev rätt.
Jag handlade min QK från www.doctorscrapbook.com och fastnade i tullen. Men jag sparade ändå flera hundralappar!
Räkna med 18 dollar för handtools porto - men då kan du få ner upp till 7-8 dies för det portot.
Annars ås är Dreamcottage nog billigast i Sverige, men utan frakten.
Kaki: Det är rimliga priser tycker jag, eftersom man förr fick 30-70kr för alfabet på tradera. Priserna har sjunkit, och 5:50 i porto är normalt.
Toppen Hannie att det blev rätt!
He he... vill ju inte tjäna pengar så på att hjälpa andra
Bara kul att du blev glad! Så fick ju iaf lite dies och öljetter för de eckstra pengarna du satte in.
De tjejer jag känner osm sålt sina blå handtools (ingen skillnad, bara färgen) har tagit 500kr. Och det är ett bra pris med tanke på att de bara haft sina sen juli-augusti. Men de har sålt sina redan. Tänkte också sälja min, men köpte annat istället - jag ahde också tagit 500 för min som jag köpte i september.
Hannie
De blåa är de vanliga, klassiska.
De röda är endast ett julerbjudande om man säger. Känner jag amerikanarna rätt så kommer det komma fler sådana erbjudanden, när jag har mer pengar... då kommer jag slå till... min önskan är allra helst en GRÖN eller lila, då struntar jag i hur fattig jag är!
Hoppas du får jätte kul Sussieb! Berätta sen när du återhämtat dig!
Jag tror endast hos återförsäljare.... men jag vågar inte säga säkert.
Cia... tråkigt. Vet hur det är när pengarna tryter. Vi får skriva långa listor istället på vad vi ska hanlda när väl ekonomin tillåter.
Vad roligt med ert scraprum Bambigirl! Visa kort sen! Fast... då kommer jag att tråna efter ett riktigt rum jag med
Idag är det städning, tvätt och packa som gäller inför Kina resan. Man jag hoppas att ni är pigga o skrivsugna så jag får en massa ideer att bolla under resan!
Sambima
Bambigirl - så kommer vårt framtida scraprum/datarum också vara... Å gästrum
Men gäster har man inte jämt heller
Vårt problem är när jag ska banka öljetter - Det är det värsta Andreas vet med scrappandet. Han blir tokig av ljudet
kanske, kanske vill han ha datorn i ett annat rum då?! *hoppas
Hi, hi... Jag älskar ju MMs metall dekorationer - särskilt till sidor som ska ha lite manligt touch på... men tja... det är ju svårt att ge råd utan att ha sett korten och hur du tänkt mer. Är det en enkel LO eller ett uppslag?
Till hjärtat så finns MMs små frames som är så underbara, ovala, rektangulära... om du håller dig till den sortens metall? Fast du kanske ville använda dig av sånt du har hemma?
Roligt Sussieb! Hoppas få se dina LOs därifrån snart!
Vila ut ordentligt nu! Man brukar snurra scrapbooking hela veckan efter och leva på scrapkicken
Idag har jag scrappat TVÅ layouter *mirakel
Känner att min scrapblockad börjar luckras upp lite i taget nu. Jätte skönt.
Det var dessutom SVÅRA bilder på Samba och Mockasin. Jag tror att bilderna finns i mnitt galleri, ett där Mockasin äter gräs och ett på Samba med hennes gröna ögon. Mockas är svår pga av de väldigt klara och starka gröna färgerna, medan Samba är alltid svår - hon ser så fundersam och djup ut... och då kan jag inte göra en löjlig busLO till henne som jag kan slänga ihop till Mockasin....
*svammel...
Jag lägger in dem när jag fått tag i en scanner igen.
Kaki Det är metall ramar så det var inte länken som du postade.
De matchar d hjärtat jag tror att du har