Inlägg från: sambima |Visa alla inlägg
  • sambima

Scrapbooking2!

Är hemma och är sjuk idag... så jag ska väl irra omkring hemma och försöka städa upp den katastrof som vi släppte loss i helgen... min scrapvrå är jätte bra... men allt som fanns i det förrådet ligger nu överallt!
    *suck

• sambima

He, he... tack för att du svarade Garfield! Det är väl 5kvm2 men iaf nånting, nu är bara frågan var alla sakerna som skulel varit därinne nu ska ta vägen! Därinne är det ordning coh reda, värre är det i hallen, vardagsrum o sovrum. Behöver en trea!

Jannice: Jo, jag giller alive and scrapping eftersom jag fått bra kontakt med Lessie som driver affären. Allt nöjd.

Jag har även ett paypal konto jag använder om jag är osäker, men har fr alive, doctorscrapbook, two peas och lifetime betalat med VISA.

• sambima

Toppen med tips! Har torrembossat nån gång, är ingen hejare på det... Men fint blir det - det håller jag med om.

• sambima

Lindisen 1: Mycket snart kommer du att lära dig digins funktioner, särskilt att tanka över bilder!

• sambima

Jätte bra! Kul att du valde svart, ovanligt till bröllopsalbum! Hoppas jag får se hela albumet "snart"!

• sambima

Ann-Marie, Kul att du använde mönstrat och två bakgrundsfärger, om man säger, detär få som gör det i början! Mysig stämning!

• sambima

Mmm, har du några svartvita foton, eller kort tagna med digitalkameran? Ursnyggt till svart bakgrund. Hade du tänkt hålla dig till dem färgerna?

*vill se mera

• sambima

decoupage klister är också bra att fästa saker med, blanda i lite gliter/sand osv... mysig effekt!

• sambima

Så spännnade att se era bröllopsalbum!
    *vill också scrappa bröllopsbilder

Svar på tråden Scrapbooking2!