• xxmeyaxx

* Roliga händelser under förlossningen *

Sitter här och tänker på dagen då jag ska få föda fram mitt barn. Nu är jag iofs inte gravid då, men jag hoppas på det inom en snar framtid. Men förlossningen grubblar jag lite för.

Jag är livrädd för blod och tanken på smärtan får mig att rysa!

OM JAG BARA FICK, skulle jag stanna i väntrummet under tiden som jag skulle föda mitt barn. Kommer ju inte undan det. det är ju inte precis som att jag kan knuffa in sambon i förlossningssalen och säga "jag väntar här."

Det finns nog många kvinnor som oroar sig för sin förlossning och jag tänkte att vi kunde släppa lite på den nervösa linan. Det kan hända mycket roligt under en förlossning och DÄRFÖR vill jag att i denna tråd - så ska man skriva ner roliga händelser under eran förlossning! Något som ni skrattar åt idag.

Kom igen nu, tjejer!

• Svar på tråden * Roliga händelser under förlossningen *
  • Snusadus

måste återigen säga att detta är världens bästa tråd!!
    TACK till xxmeyaxx!

• markattan

Alltså^^ Under denna förlossning skrek jag som en urtidskvinna sa min sambo..grejen är den att senare på natten kommer kvinnan in på rummet jag ska dela bohag med. Jag började småfnittra o berätta om hur min sambo tyckte att jag hördes...och hon bara tittade o sa: hahah....jaha....jag tror jag hörde dig då...min sambo hörde ngt o sa att han trodde ett var ett barn som skrek o skrek..neee..sa jag det är en kvinna som föder ett...sedan pratade vi länge om oss...

• Sosso67

sitter och skrattar och tänker på filmen titta han snackar, när hon låter som att djävulen är inne i henne, hehehe. så lät jag nog själv när jag var på en av alla mina förlossningar

Jag hade förutom min BM en BM elev inne på rummet. Eleven ville väl visa sej duktig så hon tjatade på en massa, säkert i all välmening men till slut brast det för mej och jag skrek med en hemsk röst att nu jävlar har jag fått nog av tjatande.
    Det är bara EN röst som hörs här inne hela tiden och blir det inte tyst täpper jag till den själv!!!
    Sen vände jag mej mot min BM och sa med värsta silkeslena rösten: jag menade inte dej, för du är snäll å vad svårt att fatta vem jag menade då, ojoj....skämdes efteråt. men lite rätt åt henne var det faktiskt.

• lojsan76

ska bidraga jag med *ler* när jag fick min mellersta son, så va min mor med in på förlossningen för vi alla låg i matförgiftning och han papan va hemma med våran äldsta. men för att föreviga minnet skulle vi knäppa bilder på HELA förloppet från värkar till hur mycket öppen man va. men mitt i kryst värkarna när han hade halva huvudet ute så tog filmen slut i kameran och mor kunde inte byta film i den hehe otekninsk mödrar som kanppat kunde ringa i en mynt telefon *asg* så mitt i allt drar jag åt mig kameran och byter filmen själv så vi inte skulle missa när hela huvudet va ute hur man nu kan komma på en sån sjuk sak att byta film i kameran??? och skulle promt ha spegel så man fick se när barnet kom men de kan jag säga de va ingen hit de gör ondare säger jag när jag ser huvudet i utgången så snabbt fick de ta bort den.

• lojsan76

sen när min minsta kom nu för en månad sen så vart jag katastrof snittad och har ett svagt minne innan de kör i väg mig på operation så sliter jag lustgasen ur väggen för jag vägrar släppan den, sen hela vägen upp till op skriket jag DE GÖR ONT flera gånger till och med när de förbereder för sövning i stil med skynda er de gör ont sen sprutar de ut nått på magen säkert för att sterilisera där de ska snitta varav jag får panik och skriker JAG SOVER INTE JAG SOVER INTE så att de inte skulle skära och inte sövt mig sen trycker de masken för näsan då slår jag undan den och skriker JAG KAN INTE ANDAS flera gånger,, sen vaknar jag upp och fattar inte riktigt att jag har fått barnet för har värkar när jag vaknar och sen blir jag paff när de säger jag redan fått barn, börjar känna efter på magen och inser han va borta varav jag får panik var är han då typ så min syster som va med denna gång fick snällt springa ner på neontal avdelningen och ta bilder för att lugna mig hihi syrran kan säkert berätta nått om före snittet om de va nått roligt hon heter Diwa här på fl hon va värd guld för hon va med mig hon har dock fått vart med på många saker hos läkar men mindre trevliga och roliga hon är nog ganska stolt över att vart med när lilla syster föder barn *älskar dig syster*

• Sosso67

lojsan76: jag sover inte...hahahahaha den var kul!!

• jingyang

ASG JAG SOVER INTE!!! hahha fan vad skojj=) heheh

Ingen mer som kan berätta nått roligt??

Svar på tråden * Roliga händelser under förlossningen *