• Tiger78

5 år eller mer...

Jag vill starta en tråd för oss som kämpat i 5 år eller mer.
    Ni som känner att orken börjar tryta, och behöver lite extra stöd.

Alla åldrar är välkomna!

Ni som blivit gravida efter lång väntan,
    skriv gärna några rader och berätta!

KRAM till ER ALLA!!

• Svar på tråden 5 år eller mer...
  • Flisan79

Kusin Knase
    Vill oxå gratta sååååååå mycket....smitta av dig till oss andra

• tiger78

Grattis!! Kusin Knase!!

Tyvärr har jag tråkiga nyheter. Fick min mens igår....
    Hela världen rasar samman.
    Hur länge orkar man hålla på så här?
    Det tär på krafterna. Man hoppas varje månad att mensen ska utebli, fast innombords "vet" man att den kommer.

MeeriG: Jag bor också i Jämtland och har ju sån "tur" att systemet med IVF är omgjort, tack vare vårdgarantin som säger att inom 3 mån. ska man få hjälp.
    Så jag ska prova med Pergotime i tre månader till, och sedan kontakta lassa igen ang. IVF i Umeå.

Kram på er alla, är så glad att jag orkade komma tillbaka hit på Familjeliv, och följa den tråd som jag startade upp.

• Maxie

Hej Tiger-vännen,
    Vad ledsamt. Vi vet ju alla här hur det är när kärringen kommer trots att hon inte är bjuden. Ja hur 17 ska man orka vidare? På nåt sätt gör man det. Längtan efter barn blir starkare än hopplösheten och det är väl drivkraften.
    Tillåt dig att gråta och vara ledsen. Styrkan att fortsätta kommer, så småningom.
    Stor tröstkram till dig, gumman.

• werner
    tiger: Många kramar till dig vännen! Det är jobbigt! Men på nåt konstigt vis hittar man styrka - igen o igen o igen.

Hur man orkar - ja, det fattar jag inte själv. Just nu är jag så himla trött på det här så jag kräks! Jag vill bara strunta i allt!!! Fast, snart kommer det kännas annorlunda. Det går upp å ner det här - snacka om känslomässig bergodalbana. Förvånad Egentligen borde jag väl vara jätteglad just nu (ruvar ju) men, men....

Styrkekramar till alla långtidskämpar!
  • Betty2

tiger78: En stor tröstkram från mig... Jag har tänkt likadant som du många gånger, hur länge skall man orka? Men jag hoppas på en fin sommar då vi alla kan få tillbaka lite hopp och glädje.

Kusin Knase: GRATTIS här oxå! Åh vad kul med någon som äntligen lyckas efter så långt kämpande!

• Kusin Knase

Tack för alla gratulationer!! Hoppas bara att jag kan fatta det snart också...!!

Tiger, åååh, lider med dig. KRAM. Det är så jäkla orättvist...

werner: Du behöver inte vara glad när du ruvar!! Det är ju ASLÅNGA och urjobbiga två veckor! Lycka till, kram.

• werner
    KusinKnase: Tack för dina ord. Jag vet ju att du har så rätt, så rätt
    Testdag i övermorgon
  • Maxie

Va? men kusin Knase, vad är det du säger? Har det gått på tok??? Men gumman, vad ledsamt! Största varmaste kramen som går att uppbringa på nätet kommer ångandes här!

Svar på tråden 5 år eller mer...