• Tiger78

5 år eller mer...

Jag vill starta en tråd för oss som kämpat i 5 år eller mer.
    Ni som känner att orken börjar tryta, och behöver lite extra stöd.

Alla åldrar är välkomna!

Ni som blivit gravida efter lång väntan,
    skriv gärna några rader och berätta!

KRAM till ER ALLA!!

• Svar på tråden 5 år eller mer...
  • Julifru

Men kusin knase *kramar*
    Jag har testdag i morgon men tjuvtestade idag dag 13 och det va självklart neg så nått hopp finns ej kvar
    Börjar nästan ge upp efter 6 st insättningar med bara 4 celliga guldägg
    Livet är skiiiiit!!!!

• werner
    KusinKnase: Vaaa! Förvånad Nämen... *saknar ord* Gråter *många många kramar*
  • werner
    Julifru: Många kramar till dig! Jag förstår att du misströstar. Är själv inne på femte ruvningen o börjar bli riktigt less på hela ivf-svängen....
  • Betty2

Kusin Knase: Va, nej vad här hänt... Jag skall in o läsa i bloggen, blir så ledsen nu. BAMSEKRAM till dig.

Julifru: Tröstkram till dig med. Man kan ju alltid hoppas att du är låghormonare och får ett annat resultat på testdagen, men jag förstår om du inte vågar hoppas på det...
    Som lite tröst kan jag säga att jag fick mitt första + på 7:e ruvningen, hade oxå ruvat 6 ggr innan på fina ägg utan resultat. Men sedan slutade graviditeten i MA så tyvärr blev det ändå inget lyckligt slut på den historien. Får se om 8:e ruvningen går bättre. Jag hoppas att varken du eller jag ger upp "för tidigt", även om jag har tänkt tanken att ge upp många gånger...

• Julifru

Så då var mensen här IGEN,,, 6e försöket lyckades ej heller..
    Aldrig blivet så här ledsen vart på Carlanderska *privat* sen 04 och nu är sista ägget förbrukat känns jätte konstigt att vart där så länge och utan resultat..
    Jag ser ej vad jag skriver längre nu Varför?

• Betty2

Julifru: Nej vad tråkigt, där försvann det sista hoppet förstår jag. Usch, jag känner igen dina tankar... Har oxå hållt på med IVF sedan januari 2004, fast på SU, och det känns ju otroligt länge utan resultat. Väntar ni på att få göra försök på SU? (Jag antar att ni är framme i kön när som helst i så fall?)

• Betty2

Julifru: Det var ju bra i alla fall, även om jag förstår att det måste kännas jättetungt att ha gjort försök så länge på Carlanderska utan resultat.

Svar på tråden 5 år eller mer...