• Lady Namárië

Sims 2 - tråd 4

Dags att starta en ny tråd, eftersom den gamla sjunger på sista versen! Här diskuterar vi allt som har med Sims 2 att göra.

Angående downloads:

Downloadsmappen ska finnas i: Mina dokument -> EA Games -> The Sims 2 -> [Här ska den finnas]

Om det inte finns någon sådan mapp där, är det bara att du skapar den.

Det finns ju en The Sims 2 mapp om man går in i C: -> Program -> EA Games -> The Sims 2. Men det är alltså INTE där downloadsmappen ska ligga.

Inlägg om att ladda hem spel är INTE välkomna i tråden! Det är olagligt, och bryter därför också mot Familjelivs regler (www.familjeliv.se/medlemsvillkor.php)
    Det gäller också uppmaningar till att ladda hem.
    Snälla, respektera detta!

Gamla trådar hittas här:
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m5473031.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m7259034.html

You can't take the sky from me.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-20 13:39:23:
    Vi är några i tråden som spelar Legacy och bloggar om det. Reglerna för Legacy finns hittar du på www.legacychallenge.com.

Här finns våra bloggar:
    Aud: www.audhumble.com/ts2/challenges/legacychallenge.htm
    Lady Namárië: www.familjeliv.se/Bloggar-7-44/b22700.html
    Pink Rose: pinkrose55.blogsome.com
    Sundsvallstjej: web.telia.com/~u60532525/

Skriver du också Legacy-blogg? Säg till, så uppdaterar jag trådstarten!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-25 15:52:21:
    Fler bloggar:

Trossens mamma: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26203.html

FlowerGirl: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26179.html (Legacy) och flowergirl.blogg.se/allmnt.html (vanligt simmande)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-04 08:41:53:
    Badprinsessan: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b27070.html
  • Svar på tråden Sims 2 - tråd 4
  • Pink Rose

Kan inte se bilderna i legacybloggen...

• FlowerGirl

oj! undrar varfør :-S jag kunde se de før en halv timme sen men nu har de førsvunnit....F*N!

• Lady Namárië

Flowergirl, om du vill ha kvar bilderna i en tråd eller i bloggen måste du behålla dem i galleriet. De måste vara "uppladdade på nätet" så att säga, det räcker inte med att de finns kopierade. Tar du bort dem ur galleriet försvinner de automatiskt från alla ställen du kopierat in dem på.

• FlowerGirl

Hur skulle jag kunna veta det..... det står ju ingenstans... eller kanske jag har missta det... tack för hjälpen

• Lady Namárië
    FlowerGirl skrev 2006-06-24 12:35:05 följande:
    Hur skulle jag kunna veta det..... det står ju ingenstans... eller kanske jag har missta det... tack för hjälpen
    Ja, faktiskt så skulle det underlätta enormt med en liten FAQ för FL:s plus-tjänster. Undrar om redaktionen funderar på en sådan?

eftersom du har PLUS kan du i alla fall välja att bara du får se bilderna (dvs lägga dem i en hemlig mapp). Då slipper besökare i dit krypin springa runt och titta på simsbilderna. Jag har en hemlig mapp för animationer, smileys och sådant också, så att de är lättillgängliga när jag vill lägga dem i en tråd.

Så här:
  • FlowerGirl

har också skapat en hemlig mapp, där jag lägger alla Simbilderna Men bilderna är lite suddiga--- jag valde "medium" storlek i Simspelet, kanske man ska välja High istället...

• Skalman1

Hej!

Är det nån som har koll på om legacy reglerna finns på svenska nånstans?

• TheLove

någon här i tråden ska ha lagt in det i en blogg, du kan nog hitta det om du letar långt bak i tråden

Svar på tråden Sims 2 - tråd 4