• Lady Namárië

Sims 2 - tråd 4

Dags att starta en ny tråd, eftersom den gamla sjunger på sista versen! Här diskuterar vi allt som har med Sims 2 att göra.

Angående downloads:

Downloadsmappen ska finnas i: Mina dokument -> EA Games -> The Sims 2 -> [Här ska den finnas]

Om det inte finns någon sådan mapp där, är det bara att du skapar den.

Det finns ju en The Sims 2 mapp om man går in i C: -> Program -> EA Games -> The Sims 2. Men det är alltså INTE där downloadsmappen ska ligga.

Inlägg om att ladda hem spel är INTE välkomna i tråden! Det är olagligt, och bryter därför också mot Familjelivs regler (www.familjeliv.se/medlemsvillkor.php)
    Det gäller också uppmaningar till att ladda hem.
    Snälla, respektera detta!

Gamla trådar hittas här:
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m5473031.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m7259034.html

You can't take the sky from me.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-20 13:39:23:
    Vi är några i tråden som spelar Legacy och bloggar om det. Reglerna för Legacy finns hittar du på www.legacychallenge.com.

Här finns våra bloggar:
    Aud: www.audhumble.com/ts2/challenges/legacychallenge.htm
    Lady Namárië: www.familjeliv.se/Bloggar-7-44/b22700.html
    Pink Rose: pinkrose55.blogsome.com
    Sundsvallstjej: web.telia.com/~u60532525/

Skriver du också Legacy-blogg? Säg till, så uppdaterar jag trådstarten!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-25 15:52:21:
    Fler bloggar:

Trossens mamma: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26203.html

FlowerGirl: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26179.html (Legacy) och flowergirl.blogg.se/allmnt.html (vanligt simmande)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-04 08:41:53:
    Badprinsessan: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b27070.html
  • Svar på tråden Sims 2 - tråd 4
  • FlowerGirl

Nu fattar jag! det gick inte i Firefox men det gick i Explorer! ska ut och äta.. säger till sen när jag har lagt in alla bilder, tack för hjälpen

• Pink Rose

Trossens mamma
    Jättekul att läsa om din sim Är förvånad över hon lyckades charma honom Han hatade min legacysim, och efter det så gav jag upp hoppet om honom.

• Trossens mamma

Han är fortfarande kär i henne fast de gjort slut han e fruktansvärt svartsjukSkrattande

*Stolt mamma och Ålänning*
  • Pink Rose

Ooooh... då kanske det var lika bra att hon inte fick tag i honom

• Trossens mamma

Ha ha de där sims är kul å spela nu å då. ska snart sätta mej en stund. borde radera de foton jag ej vill ha eftersom de bara förvirrar mitt jobbande med bloggen sen

• Pink Rose

Vi fick tipset av Aud att sortera bilderna i ordningen som man tog dem.. man går in i mappen och väljer: sortera på

Underlättade något enormt

• Trossens mamma

borde kanske jag med göra. just nu är de bara pannkaka av dem.

• Pink Rose

Ja, det blir lätt så... och väldigt smidigt att det går att fixa alla bilder med typ två knapptryck.

• Trossens mamma

Måste den där telefonen ringa jmt hos oss. går de å få tyst på den? utan att ta bort den?

nu är de 2 mindre ungar. småbarn. men de håller på pott tränas osv men mina simmar är omöjliga å barnskötaren oxå. alla verkar så missnöjda. sover hur de vill. skiter i barnen o allt sånt. hur får man de på rätt igen? blir stressad då de skenar hit å dit.

Svar på tråden Sims 2 - tråd 4