• Beckah82

Hur ser din snippa ut?

Japp...här kommer en liten privat fråga. Jag vill veta hur vanligt det är med fladdermus

Många som har fladdermus skäms över det och tycker att det är konstigt osv, vilket gör mig förvånad då jag trodde att detta var ganska vanligt.

Jag kanske har fel...så därför vill jag kolla.

Killar kan ju fylla i vad deras eventuella flickvän har.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ser din snippa ut?
  • Beckah82
    Samantha skrev 2006-05-18 10:17:37 följande:
    Ursäkta, nu verkar jag korkad, men fladdermus, vad innebär det? Jag har alternartiv 3 iaf! Om man nu skulle tillägga det!
    Anonym skrev 2006-05-18 15:15:09 följande:
    Här är en "flusmus" eller vad det nu hette när man är lite mittimellan. Jag har oxå skämts oerhört för min men har börjat fatta att det är hur normalt som hälst att ha så.Í vanligt fall så hänger de int såå mycket utanför men när jag har ägglossning (måste vara då) så är de jätte stora. Finns det fler som har så, de svullnar på nåt sätt...känns oskönt när ja går o så när det är så tjockt mellan bena
    Vad är en fladdermus:

De inre läpparna fladdrar i vinden när de släpps fria från trosor, man kan applodera med dem.

Skämt å sido. Nej men det är alternativ 1 alltså helt enkelt en snippa där de inre blygdläpparna (allstå de skrynkliga russinlapparna) hänger utanför de yttre blygdläpparna (de släta, håriga). De kan hänga en pyttebit utanför eller några centimeter till och med.

GIVETVIS hänger de ju inte och fladdrar på riktigt de är ganska ihopskrynklade, men om man drar ut dem så blir det två fladderlappar hahaha
    Beckah -82, mamma till Victor -98 hemsida: busig.sida.nu
  • Lady Angela

De inre hänger lite utanför de yttre, men har aldrig hört klagomål från någon. Varför skulle nån klaga? Då stänger jag butiken för en personen för alltid. Spelar egentligen roll, den är stängd förr alla utom pojkvännen och han verkar uppskatta den.

• Beckah82
    Ville bara puffa för att visa slutgiltiga resultatet...vanligare än man kunde tro blev svaret
    Beckah -82, mamma till ♥ Victor ♥ -98 hemsida: busig.sida.nu
  • Tilia75

Tack snälla Beckah82 för denna underbara tråd! Inte trodde jag att det var så många som hade fladdermöss, har alltid känt mig lite annorlunda som har det. Men från och med nu är jag stolt ägare av en fladdermus :)

• Andrundrun

Läst igenom tråden nu. Vissa har tyckt att detta är en löjlig fråga men jag tycker detta var riktigt "vettigt"!
    Jag trodde faktiskt (ärligt talat) det var något fel på min mutta. Trodde de flesta hade ofladdriga muttor.
    Men nu vet jag ju att jag är normal med mitt fladder.

• Anonym (Robin?)

I have a bat, my man is batman, and every night he parks his batmobile in the batcave...

• jennypennypannkaka

Här är en till fladdermus.. hann dock inte rösta..

Jag har fått för mig att det inte stämmer med "idealet" att ha fladdermus, men har nog inte skämts direkt. Har dock funderat över om jag är "normal", eftersom de flesta musar man ser inte alls har fladdriga läppar.. Tänker då på porrskådisar i första hand..

Tack Beckah för en bra omröstning. Sånthär "får" ju inte vi tjejer prata om egentligen, medans snoppmätning är hur vanligt som helst! =)

• Nifelheim

HELT underbar omröstning. Tycker det är hemskt att man än idag ska gå runt och tro att det är ngt onormalt att ha fladdermus.. Mer rakt snack mellan tjejerna...!!!

Svar på tråden Hur ser din snippa ut?