• Sarasnaran

Eurovision Song Contest-tråden!!

Här ska det nötas under helgen!

Vinner Carola?
    Gräsligaste outfiten?
    Tjusigaste outfiten?
    Tabbarna och misstagen.
    Sjunger någon falskt?

Låt tankarna flöda! Cool
  • Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!
  • Thaleia
    LillaLulla skrev 2006-05-21 20:09:48 följande:
    Så, vad tror ni om Carola? Hon hade ju verkat såå schysst mot Lordi... Innan de vann! Sedan vände hon dem ryggen. Dålig förlorare? Sant eller bara något som aftonbladet har hittat på?
    Hon tror säkert dom är satanister!
  • xxmeyaxx

Dålig förlorare så det smäller om det. Hon var helt övertygad om att hon skulle vinna, det såg man. Bildbevis finns ju på att hon skippade efterfesten och Lordi. Jag tror på Aftonbladet denna gång.

• Jenny28

äh, lite löjligt tycker jag..OM hon nu tyckte deras låt inte var i hennes smak hade hon väl bara kunnat säga det. Det är väl ingen som skulle se snett på henne om hon inte gillade deras låt...kan ju vem som helst fatta att carola som är superreligiös o pryd av sig inte gillade den låten...

• Betty2

LillaLulla: Det är nog fullt möjligt att Aftonbladet har förstorat upp det till något annat än det är tror jag.

• Shoegal

Jag förstår mig inte riktigt på Carola. Hon har varit stor stjärna i Sverige sedan hon var 16 år 1983. Nu är hon närmare 40 och man tycker att hon borde ha rutin på mediahanteringen osv. ÄNDÅ hoppar groda efter groda ut ur hennes mun. Är hon verkligen lika dum som hon framstår? Man kan inte låta bli att undra...

• xxmeyaxx

Man har ju sett hur hon har varit i TV-rutan. Jag tror hon är så insyltad i sin egen värld.

• Betty2

xxmeyaxx: Ja det tror jag med. Såg en intervju med henne (live) direkt efter att hon vann svenska finalen (på SVT24 eller någon sån kanal). Då hade hon ingen aning om att hon skulle vara tvungen att kvala i Aten. Fattar inte hur hon hade kunnat missa det.

• Yariija

Usch och fy för vinnarna, vill ni veta exakt vad jag tycker så titta i min blogg *morr* på dom!

Puss

Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!