• Bebis 2005

Expedition Robinson 2004

Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!

Måste be syrran spela in varje lördag!

Nån som kommer kolla???

• Svar på tråden Expedition Robinson 2004
  • Jii

delifi2 - ja, Jerry "är med i programmet för att vinna och få sjukt mycket brudar" står det i aftonbladets tv-bilaga. *kräx*

• Aprilia

Det värsta är ju att man blir fast (iaf jag) hehe, kommer se varje dag, i guess

• Vågen

Så otroligt dåligt det var!!! Är SÅ besviken!

• sisley

Vågen:

Ja, men så är det ju TV3 som arrangerar tävlingen i år så man kunde väl inte vänta sig annat. Nu tittade jag inte ens för jag visste hur besviken jag skulle bli. Varför inte hitta på ngt eget? Nej, det är bättre att minnas de tider som varit.

• Bebis 2005

Ska åka till syrran o kolla på reprisen!

• Vågen

sisley:
    Japp, jag drömmer mig tillbaka till Varan-freddy och Agneta när hon skulle fånga ägg! Det är den bästa grejen som hänt i Robinson; Agneta som "fångar" äggen! Jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig. Helt ärligt alltså!! Satt och skrattade hysteriskt åt henne.. Får väl drömma om det istället!

• lycra

tycker det var precis lika bra som när svt hade det! inte märkt nåt negativt av det.. än.

• delifi2

ja tyckte d va rätt hård, men sen att deltagarna hade mage att klaga att d va för hård, va trodde dom att d skulle va en dans på rosor, måste nog följa me iaf

• sisley

Vågen:

Eller varför inte avsnittet när Nema bakade bröd som all tyckte var dödsäckligt. F*n, vad jag skrattade åt folks kommentarer bakom hennes rygg. Ja, det var tider det! *drömmer mig bort*

• Aprilia

eller Kent med sin yxa som ingen fick låna hehe

Svar på tråden Expedition Robinson 2004