Expedition Robinson 2004
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Jerry verkar ha ett mindervärdeskomplex som heter duga... den stackarn tror själv att det gått bättre om han fick tävla helt själv - I don't think so - när hopslagningen kommer blir han dessutom den första som åker då ingen tolererar hans dåliga uppförande och osportslighet.
Ska bli spännande att se vem som vinner tävlingen imorgon... Jag hoppas fortfarande på att Jenny vinner den så att någon annan får åka ut.
Ut med Jerry vettja, stämningen lär ju bli sååå mycket bättre!
Hmm, inte helt oväntat så åkte Jenny ut i lördags. Men det värsta är att Jerry vann! Usch, varför kan ingen inse vad han är för typ...?
Undrar vad som händer ikväll, alla i lag nord jublade ju när de lästa på ett papper de fått medan syd såg lite mer nedstämda ut...
jag tror att det är en samman slagning
Vad tror ni om sammanslagningen med X? Jag tror att det kan bli ganska intressant! Såg ju hur Jerry och Micke reagerade...!!! Ha ha! Hoppas att de 2 åker ut fort som bara den
Hehehe... nu får Jerry och Micke sina fiskar varma.... sååååå skönt att se deras små ansikten då deras planer gick totalt åt pipsvängen
haha. hoppas att dom inte lyckas med sina rävplaner, jerry & micke.
jerry e bra på att tävla själv, men nån lagmänniska e hn inte.
nån som ja hoppas sätta honom på plats e Görna, ja gillar inte honom men ja tror ha e d ända som kan lyckas med d rejält. Visst kan dom andra skälla å säga till han men ja tror ingen kommer åt han så.
Ja tror Jerry har sina planer klara å komemr försöka blåsa micke, men tror att han kommer se igenom d
Åker bara Jerry ut nu, gärna med lite förnedring också
så tror jag att detta blir ett av de bästa Robinson genom åren.
Heja de goda, ut med de dumma!!
Jerrys min är obetalbar när han ser X:arna, ha ha ha!!!
Jag gillar verkligen inte Mickes och Jerrys tonfall och snack om de andra. Förlorare, idioter, fula, tjocka, harmynta o s v. Jag blir såååå arg!
Jag tror inte heller att Jerry kommer tveka över att "köra över" Micke senare i tävlingen. Han är så självisk, det spelar ingen roll om han gör illa eller sårar alla andra, bara han vinner.
Micke är också irriterande...