Expedition Robinson 2004
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
annika31----->
varför hoppas du på Denis
*nyfiken*
delifi2:
Jag tycker han verkar bra. Jag vet inte, men han fick nog mina sympatier när de fullkomligt mobbade ut honom i början i buren...
Din favorit?
missförstod dig förut, trodde du villa ha ut dennis.
nä, dennis å johanna e mina favvisar
å shante i lag x
Ja, Shante verkar vettig.
Hoppas nu forna LagSyd nu fattar att dummeJerry måste ut. Belina är iofs irriterande, men hon är ju ofarlig!
Jag sitter klistrad varje kväll! Hjälp, I need a life
jo ja tror å hoppas att dom röstar ut Jerry.
dom har väl lite vett i skallen hopas man, rätt kul att se hur dennis lurar micke totalt, genom att få han att tro att ingen står ut med belina, micke går ju direkt å skvallare för jerry
delifi2 -> men det är väl så? att ingen står ut med henne?!
om dom skulle välja mellan Jerry å Belina så tar dom nog ut Jerry.
ja tror nog att dom tycker hon e jobbig men att dom står ut med henne
iofs är ju jerry ett större hot när det gäller individuella tävlingar.
Spännande att se vem lag X tänker rösta ut på lördag! Jag får inte riktigt till det där.... Göran och Carro kommer väl inte så bra överens? Men vad tycker de resterande om Göran?
Tycker ialla fall att Johanna gjorde ett kanonjobb på tävlingen igår! Hon var ju superduktig och överlägsen!
jo d ska bli spännande, man vet ju att lag x inte har nån slags pakt mot varann, iaf inte vad man kan se på tv.
Men ja tror d kommer bli väldigt jämnt.
Tycker Göran e ganska lik Jerry förutom att han inte beter sig som en barnunge, men han verkar ju tro att han e störst bäst å vackrast