Expedition Robinson 2004
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
och stackras lille Nico...han är ju också rätt så patetisk
Varför åkte Nicholas ut?
Vad var det för regel Ashberg helt plötsligt bestämde?
dom hade tagit emot hjälp å d får man inte
d va inte bara han utan Gabriella oxå
Delifi2: tack. Följer det inte utan zappade bara fram sekvensen när de åker o någon beklagade sig över att Ashberg helt plötsligt bestämt något.
Så nu är min nyfikenhet stillad...
Usch va jag blev förbannad på Jerry igår!!! Man säger inte sådär om andra människor! Så fruktansvärt omoget! BLÄÄÄÄ!!!
Jag hoppas att Jenny vinner tävlingen så att hon inte kan bli utröstad på lördag... Men då åker väl Fike istället. Kan väl inte våga drömma om att Jerry skulle bli utröstad...
78an -> jag blev också jättesur! när han sitter och säger 'harmynta, fet gubbe' osv. vafan. man har lust att hoppa in i teven o ge han en snyting och säga nåt elakt tillbaka :P
Undrar om han får hålla på och kränka folk på det här sättet i tv? Nu tänker jag speciellt på de sexuella anspelningarna, han borde få åka hem! Jerry alltså.
Hehehe jag älskar när Jerry förlorar. Han behöver plockas ner ett par pinnhål eller fler. Synd bara att Micke har så stort förtroende för Jerrys taktik, men det minskar förhoppningsvis. Bryr mig inte vem som vinner, bara Jerry åker ut med huvudet före...
Micke har nog inte så stort förtroende för Jerrys taktik som han verkar - jag tror Micke blåser Jerry rejält till slut
Men jag bara undrar vad är det för fel på jerry han hr stora problem han verkar helt sj.... i huvudet jag känner då ingen som beter sig så när man inte vinner en tävling, och han har oxå mage att klaga på alla andra i laget men han själv så är han så himla bra.
Blir bara så irreterad så fort han dyker upp i rutan.
Tycker han är super barnslig!!!!!!!