Expedition Robinson 2004
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
ja, det vore häftigt om göran sätter jerry på plats.
såg ni reklamen för vad som ska hända ikväll? johanna gör nån min och ser ut att härma nån. är det göran? *asg* han ser faktiskt lite ut så. stor mun o spännig
Jag tror också att Göran är den som kan sätta Jerry på plats!!
En på min praktikplats sa förresten att Dennis o Johanna är tillsammans. Dennis skilde sig från sin fru när de kom hem därifrån o de höll tydligen det hela hemligt o visade inget i tv!
sötnos -> nä?! det har jag svårt att tänka mej...
Skönt att se att det inte bara är jag som inte tål Micke och Jerry...
Ska bli kul med tävlingen ikväll!
Jag tror att Jerry är lite nervös för att han ska åka ut ganska snabbt! He he!
Det stod igår eller i förrgår i tidningen att Dennis och Johanna hittat varandra nu efter Robinson! Lite otippat... Eller vad säger ni?
78an -> ja, nån skrev det tidigare. det trodde jag inte alls! man har ju inte heller fått se de pratat med varandra nästan ;) och de ser absolut inte ut att vara varandras typer :P
dom ser verkligen ut att va varandras typer.
bara för nåt avsnitt sen så prata han om hur mycke han saknar dom ju.
fast d va ju ett tag sen d spelades in.
ja hoppas verkligen Jerry åker ut med huvud före ikväll
tycker synd om hans familj, han skämmer ju ut sig ju
Jag tror och hoppas på Dennis.
Jerry är en osäker liten mobbarfjant....asså allvarligt talat, jag har sällan tyckt så illa om nån i en dokusåpa innan. Röstar de inte ut honom så undrar man ju. Han är ELAK!
Som fd Lag Syd sjöng härom dan..."Jerry, tänk på din framtid, Jerry" (Uggla, tror jag)
Ja inte skulle jag vilja att någon i min familj betedde sig som Jerry gör...
Håller med dig delifi2 - han skämmer ju ut sig som bara den...
Micke och Jerry ut, sen kan det bli Robinson. Hoppas att de andra får ut någon av dem, helst Jerry. Om inte Jerry är där, undrar då vem Micke skulle ty sig till???
Ikväll är det dags igen!