• Bebis 2005

Expedition Robinson 2004

Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!

Måste be syrran spela in varje lördag!

Nån som kommer kolla???

• Svar på tråden Expedition Robinson 2004
  • therre

gimmi -> ja, det var väldigt löjligt. jag tror knappast att det var därför någon röstade på honom. jag tänkte inte ens på att han var utlänning :P

• Alina

SKÖNT att Nicholas åkte ut, oj vad han tyckte synd om sig själv. Men han föll på eget grepp, han visste inte i vilket lag han hörde hemma.

Mina favoriter: Johanna och Dennis.

Mina hatobjekt : JERRY, Micke och Belina.

• Sharooon

Hejja! Johanna, gillar verkligen henne.

Hoppas hon tar hem hela alltet o blir Robinson...men man vet aldrig vad som sker bland dom där egotrippade hönshjärnorna på ön.
    Spännande blev det trots allt....

Hade bestämt mig för att inte titta i år efter dom första avsnitten men men...man kan väl ändra sig

• therre

jag håller med alina. hoppas på dennis eller johanna som vinnare!

• vofflan

Min man skrattar jätte mycket åt johanna

Hon kläcker ut sig hel roliga och spontana komentarer och sårar ingen
    Härlig tjej

När de hade suttit i "pris"buren och hon trallar fram

-Gomorron gomorron OJ var har ni kissat

• Glittertrollet

Johanna å Dennis är bäst, tycker Belinda verkar vara lite knepig minst sagt......
    Skönt att slippa Nicholas, om det nu blir Göran som väljs som utmanare i lag X blir det nästan synd om den tönten ju!

Tjejerna skulle ha reagerat lite tidigare mot Mickes och Jerrys pakt, men Gabriella är väl så kär i Jerry att hon inte fattar att hon kommer bli blåst hon med, ja ja nu börjar det bli lite spännande.

• Glittertrollet

ingen som kollar robinson?

Såg att jag skrev fel här ovan, menar naturligtvis Isabel...

Bara jag som tittar, elller?

• S Sofia

Johanna är bäst!!! Så klockers med sina kommentarer!!

• 78an

Oj oj! Såg att 2 deltagare skulle bli diskade ikväll för fusk. Undrar vilka det är? Man fick ju se en snutt av de som fuskade igår, men det var bara 2 som åkte ut. Spännande!

• therre

tror det var gabriella och nico.

Svar på tråden Expedition Robinson 2004