Expedition Robinson 2004
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
gimmi -> ja, det var väldigt löjligt. jag tror knappast att det var därför någon röstade på honom. jag tänkte inte ens på att han var utlänning :P
SKÖNT att Nicholas åkte ut, oj vad han tyckte synd om sig själv. Men han föll på eget grepp, han visste inte i vilket lag han hörde hemma.
Mina favoriter: Johanna och Dennis.
Mina hatobjekt
: JERRY, Micke och Belina.
Hejja! Johanna, gillar verkligen henne.
Hoppas hon tar hem hela alltet o blir Robinson...men man vet aldrig vad som sker bland dom där egotrippade hönshjärnorna på ön.
Spännande blev det trots allt....
Hade bestämt mig för att inte titta i år efter dom första avsnitten men men...man kan väl ändra sig
jag håller med alina. hoppas på dennis eller johanna som vinnare!
Min man skrattar jätte mycket åt johanna
Hon kläcker ut sig hel roliga och spontana komentarer och sårar ingen
Härlig tjej
När de hade suttit i "pris"buren och hon trallar fram
-Gomorron gomorron OJ var har ni kissat
Johanna å Dennis är bäst, tycker Belinda verkar vara lite knepig minst sagt......
Skönt att slippa Nicholas, om det nu blir Göran som väljs som utmanare i lag X blir det nästan synd om den tönten ju!
Tjejerna skulle ha reagerat lite tidigare mot Mickes och Jerrys pakt, men Gabriella är väl så kär i Jerry att hon inte fattar att hon kommer bli blåst hon med, ja ja nu börjar det bli lite spännande.
ingen som kollar robinson?
Såg att jag skrev fel här ovan, menar naturligtvis Isabel...
Bara jag som tittar, elller?
Johanna är bäst!!! Så klockers med sina kommentarer!!
Oj oj! Såg att 2 deltagare skulle bli diskade ikväll för fusk. Undrar vilka det är? Man fick ju se en snutt av de som fuskade igår, men det var bara 2 som åkte ut. Spännande!
tror det var gabriella och nico.