• Bebis 2005

Expedition Robinson 2004

Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!

Måste be syrran spela in varje lördag!

Nån som kommer kolla???

• Svar på tråden Expedition Robinson 2004
  • Achanta

Kan bara hålla med ovanstående om Jerry. Nästan så man skäms för att va skåning ju *s*
    Tyckte det var bra att Isabel läxade upp honom lite igår. Önskar att hon skulle bilda pakt med Jenny och fajke och rösta ut honom ur laget.

Gillade inte Dennis efter de första avsnitten men har ändrat åsikt om honom. Han och Johanna är mina favoriter

• delifi2

Gillade varken jerry eller Johanna nåt värst i början men nu e d dom som e helt oki ju.

Fattar inte hur en 23-åring kan bete sig så j¤%&la omoget som Jerry gör.
    Att Ledningen inte säger till att han ska vakta tungan, d finns faktiskt barn som kollar på Robinson.
    Hur fasen kan man säga "ja ska k&/%%a din röv" å allt som han säger, ja blir så förbannad att att en så kallad vuxen säger såna saker.

Ut med han.
    Dessutom så tror ja att han retar feber på dom flesta å att han kommer åka på stryk när han e på stan

• SoM

Fast egentligen...det hade varit roligare om han blev kvar. För då kanske det finns en risk att han tror han vinner...men så blir han diskad på finalen istället. HAHA!
    Läste om det någonstans nämligen...att det fanns risk för vissa av deltagarna att bli diskade på finalen...?

• Dramaonline

Han Jerry är ju sån man skulle vara rädd för i en idrottsklubb....

Först är Fike "svag i psyket" och har dålig lagkänsla för att han inte vill hålla med i "Vi ska döda dem, vi ska köra över dem!", och sen tas han till nåder och då är det Jenny som gör allt fel.

Tänker hela tiden "ja men jag måste komma ihåg att det är klippt och vinklat, han har säääääkert goda sidor också, som jag inte vet om".

Fast det var nästan skojigt med Nico, att han anklagar lag syd för att ha fördommar. De såg så förvånade ut, som de inte insett förrän då att han inte är helsvensk. Stackars killen från förorten. Jag trodde han var en Stureplans-brat rakt igenom. Och hela tiden pratar han om att de i lag syd är tråkiga och fördomsfulla för att de är äldre: Vad är det om inte en fördom?

• therre

visst hörde ni att fajk hade slagit jerry nu efter robinson. jerry hade visst kommenterat det hela med att han inte gjort något tillbaka eftersom att han hade en misshandel sen tidigare som va på han.. hrm...

• Sharooon

"Tror Jerry fått för lite kramar av sin mamma"

En patetisk liten kille som kommer få stryk för eller senare vare sig det är i dokusåpa eller IRL.

Klart stört bete'ende....

"Liten på jorden men stor i orden"

En rädd kille innerst inne, kom ihåg att rädda hundar hugger och skäller högst!
    Anfall är bästa försvar måste va hans motto...

Vore jag Jenny skulle jag sätta mig på honom

• kristinah

Men är han inte riktigt KLOK den där Jerry

helt störd emotionellt eller?

Fattar han inte att det visas på TV det han sitter och säger inför kameran?!?!?! Undrar just om han kan visa sig ute efter robinson?

• kristinah

Dramaonline - hehe håller med om att Nicos tal då han åkte ur var helt otroligt...fem minuter innan har han suttit och snackat ner sitt eget lag som gamlingar som bara pratar mat och vill att man ska jobba...han som hellre pratar stureplan och brudar....
    lille gubben....ojojoj

Min absoluta favvis är Johanna

• delifi2

undrar egentligen hur Jerry´s familj känner d när han bara sitter å svär å håller på i tv

• kristinah

Han verkar ju inte gilla någon annan än sig själv....har ju bara skitsnack på lager

Svar på tråden Expedition Robinson 2004