• Bebis 2005

Expedition Robinson 2004

Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!

Måste be syrran spela in varje lördag!

Nån som kommer kolla???

• Svar på tråden Expedition Robinson 2004
  • 78an

Det var dem man såg i båten va? Men som det verkade i tidningen så skulle det vara flera med, men de blev inte diskade... Ska kolla ikväll!
    Att man börjar kolla på en sån här sak... Man blir ju fast direkt!

• Trumman

Det var meningen att jag skulle bojkotta men likväl sitter man där klistrad, kväll efter kväll... Mina favviisar är: Johanna och johnny. Ut med Jerry, Belina och Göran!

• SoM

En sak tycker jag är jävligt konstig, och det är att den där filuren Oliver blev diskad för att han bl a byggde sig en flotte och skulle flyta iväg till en annan ö. Men det knasiga är att Jerry får vara kvar trots att han beter sig som han gör när han förlorar. Kastar knivar och kommer med jävligt låga kommentarer (hot nästan?) till lag syd hela tiden.

Nää, ut med honom tycker jag! Det är väl ingen i hans lag som vågar rösta på den fånen!

Haha...såg ni förresten igår när dom förlorade igen. Då blev Jerry först skitlack och höll på som vanligt. Sen följde Fike i hans fotspår och började svära och hålla på, men då sa minsann chefen Jerry till att nu räcker det! Om han skulle ta och titta på sitt eget beteende någon gång kanske...? Eller är det kanske bara han som får historiens sämsta förlorare och bete sig som en idiot?

• 78an

Ut med Jerry! Som Isabel sa till honom, att fortsätter han så här så är han den första som åker vid sammanslagningen.
    Han är ju så fånig med sina kommentarer och utbrott. Synd om Jenny som kommer åka ut på lördag, men kanske får hon det bättre i lag X om hon får komma dit.
    Suck... Man är fast i en dokusåpa!!!

• Trumman

Visst är det tragiskt... Men skönt att bry sig om nåt som egentligen inte betyder nåt i mitt eget liv.

• Trumman

"Oj oj oj..." för att citera min tvåårings favvouttryck. Läste att två deltagare får lämna Robinson från lag x. Vågar vi hoppas att det är Nicolas? Vilka tror ni att det är?

• Naty

ja tror att det e Gabriella som också åker ut.. om det nu handlade om fusk o sånt...
    längtar tills ikväll :) `*idiot* heheh

• therre

det är gabriella och nicholas. sen tror jag hon där blonda me flätor också var inblandad...

• therre

jerry är sååå omogen. och som han nya sa. han beter sig som nån drogpåverkad och är såååå omogen!

• Leeloo

Jerry är så patetisk! Ligga och säga att det bara var Jennys fel att dom förlorade, han hade ju gett dom ett försprång bla bla bla
    Idiot!

Svar på tråden Expedition Robinson 2004