• Bebis 2005

Expedition Robinson 2004

Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!

Måste be syrran spela in varje lördag!

Nån som kommer kolla???

• Svar på tråden Expedition Robinson 2004
  • Leeloo

Jag tycker att Fike är lite för nära Dans rumpa med nyllet ibland...

• Leeloo

delifi2... ja inte kan dom väl ha begränsat med vatten oxå?? Det verkar ju rent att livsfarligt...

• delifi2

ja tror dom får påfyllning när dom säger till, å d skulle ja gjord hela tiden, kommer ihåg bara när ja var i greklöand, har aldrig druckit så mycke vatten
    å under dom omständigheterna dom e måste man dricka hur mycke som helst ju

• Aprilia

ÅHHHH vad jag blev glad när micke åkte. Han ville ju bara såå gärna har pengarna. Hoppas ingen som är med i pakten vinner (vet inte vilka som är med). Micke har ju gått runt med sina paktpapper hela tiden och velat att de andra skulle skriva på så att han skulle få pengar om han inte vann.

På trailern för imorgon får man se hur Shante säger "men pakten är ju bruten". Undrar vad micke svarar då, hihi....han blir nog rädd

• delifi2

asg

ja fatta inte alls vad du mena först, men efter en stunds rotande i hjärnan så fatta ja

• mejram

Ja, kunde de inte ha givit honom något mer smickrande för figuren...

• prayer

gillar inte dan om man säger så men hellre att han vinner än carro, maken till övercheck (stavas det så??) människa har jag då aldrig var med om...........

• Dramaonline

Carro verkar väl rätt okej. Lite sådär, luciakandidat eller vad man ska säga, tävlingsmänniska, och duktig på tävlingarna och sen lång och klassiskt söt på det. Det känns lite som om man "känner" henne dåligt. Vet inte mycket svagheter. Jag blir liksom lite avundsjuk på henne. Men det är det ju inte rätt att låta henne lida för.

Fike är en sån där surfare, han har bytt pakt precis i tid hela tiden, och det tycker jag att man visst kan ha respekt för. Antingen har han haft tur som en tokig, eller så är han en jätteskicklig strateg, och dessutom bra på att spela oskyldig. Dubbelt så bra som Dan i alla fall, finns ingen anledning att fjäska för honom.

Men Dan... Jag bryr mig inte om vem som vinner, bara han förlorar. Hans självbild verkar helt frikopplad från verkligheten. Jag fattar inte var de andras respekt kommer ifrån. Hela tiden bortförklaringar och så oerhört egocentrisk. Han verkar tro att han inte kan ha fel. Och han verkar rätt klantig.

Svar på tråden Expedition Robinson 2004