Expedition Robinson 2004
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Ja, det skulle bli en mäktig upplevelse. Att ha Jerry och Micke strida mot varann. Hoppas innerligt att det blir så. Är så trött på båda två.
Jippi!!!
Micke och Jerry möts i en duell, kan det bli bättre?!?
Jag blev så full i skratt när det blev klart att de skulle mötas! He he, så var det med den pakten! Kan inte låta bli att vara lite skadeglad
Ikväll blir det spännande!
ÅH! så roligt, då har jag nåt att se fram mot på lördag, då jag kör hela veckan i reprisen
Ska hålla mig borta härifrån så jag inte vet vad som händer sen
Inget kan slita mig från TV'n 19:30 idag!
Hoppas nu Micke slungar Jerry hela vägen hem.
man sitter verkligen som på nålar nu, ska bli så spännande ikväll
måste ställa videon för säkerhets skull, ska till fk för info-möte idag så ja hoppas vi hinner hem till dess
Håller till 100% med Roisin Dubh!!!!
vem tror ni vinner? jag hoppas jerry så han får pinas ett tag till i lag robinson
Ja egentligen är det väl en alltför hedersvärd förlust om han får åka efter en ärlig tvekamp mot en kompis. Det kanske skulle vara roligare att se honom få stanna kvar och pinas till nästa sammanslagning och sedan bli utslungad av alla de han gått och hånat bakom ryggen.
Jag hoppas Jerry vinner..vill att han ska vara kvar! Vem ska man annars irritera sig på? Hur kul är det att kolla om det inte är en massa bråk o intriger??
Jag hoppas Micke skickar honom hela vägen hem till Malmö igen...Men å andra sidan, som du säger, Sötnos, vem ska man då blir irriterad på?????