• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • tinaaaaaa

Någon som vet vad det kostar att gå in och bada på brunnsbadet? Och vilka öppettider dom har? Letat på internet, men hittar inget vettigt.

• Bibabba

God morgon Mormor, jag hittade Brunnsbadets telefonnummer:
    Tel: 0457-186 41
    Jag vet att det kostar 90:- på SPA´t men har ingen susning om utebassängerna.
    Idag ska jag till Skärvfa gård och kolla på Batalj Karlskrona men show och guidningar mm.

• tinaaaaaa

blekingetösen: oki tack så mycket.. får väl ringa dit och fråga. 90kr värkar mycket för att gå in där tycker jag.. men men jag får ringa. hoppas du får en trevlig dag=)

• Jordgubben06

Mormor:Jag kollade på ronnebys hemsida där finns tider men inte pris men det står att idag har dom öppet mellan 13-19 pga polotävling och att from den 28/6 och framåt så gäller 10-kort/säsongskort och hotellgäster så det går kanske inte att lösa endagars du kan ju testa.

• tinaaaaaa

jordgubben: men det borde det ju gå hmm grr.. ja får väl ringa.. tänkte kanske åka dit någon dag i veckan..

• jamtlandsstårs

nån mer som har hundar? finns det nått bra badställe nära kallinge??

• Tate

Puh, heldag på ikea, och sedan riva ut gamla köket var ju ingen höjdare som höggravid. Ah, varför är man inte rik och kan anlita någon som gör allt? Och varför är det semestertider just nu så att jag omöjligtvis kommer att få tag i elektriker och rörmokare, och får leva i röran tills september...Och varför gifte jag mig inte med en händig man? (Det borde finnas kurser för klantiga akademiker...)

Dumma, dumma mig...

• Annione

Hej på er! Är det nån som har tips på vart man kan köpa stora blomkrukor? Blomsterlandet är under ständig uppsikt, så något annat tips tack
    Och vart kan man köpa billiga lakan och örngott till bebben? Vill ju ha lite extra av det och på IKEA har de ju sina egna mått så det är ju kört.

Tate: Om du hittar nån kurs kan du väl säga till så kan jag skicka med min sambo Han är dock inte klantig, bara livrädd för att skruva fel. Vi var oxå på IKEA idag, skulle bara ha småsaker dock så det blir inga svordomar och slitande av hår än på ett tag. Kommer väl när han ska skruva ihop spjälsängen, som förvisso inte ligger alltför långt fram i tiden...

• Bibabba

Tate o Annione: Jag har en händig man, ni kanske kan hyra in honom... Vi har byggt i princip hela vårt hus själva.

Blomkrukor finns på Blekingeplantan, Cheapy, Hjem o fix och kanske även på Leksakshuset.
    Barnkläder o lakan o annat finns på Baby second hand tror jag, annars borde det väl gå lätt att sy?

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3