• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • vikkis

eio
    va mysigt!!! Har han inga kurser på ett tag nu då eller?
    Min man ska inte på någon kurs på hela hösten vad jag vet. Sköönt.

• Stumpan82

Eio vad glad jag blir för din skull att han kommer hem tidigare,

Min sambo har varit borta sedan i söndag uppe hos sina föräldrar och han ringde tidigare ikväll och berättade att dom redan åker imorgon kväll hit.Han saknade mig och mage så himla mycket

• ClineE

ni som ska beställa till amningskudde... jag undrar bara vad det är för ngt. ni ska beställa för har ni kollat med coop el. Maxi. jag köpte det jag stoppade i de jag sydde på Maxi i kna.. men jag fick fråga om det för de hade det inte framme... Kolla in i mitt galleri.. där finns foto på vad jag menar... Lycka Till...

• Tate

eio - åh, grattis till makens hemkomst! När skulle han ha kommit egentligen?

• eio

Tack för alla glada tillrop å grattis!!!

Han skulle ha kommit imorgon, söndag, egentligen....men nu sitter jag bara å väntar på att han ska ringa å säga att dom kommit in till hamn! Ett dygn gör ganska mycket när man längtar......

vikkis - Min man är oftast inte iväg på kurser utan han är ute till sjöss eftersom han jobbar i flottan. Nu ska han ha semester och sen är det ju snart bebisdags!!

• vikkis

eio
    Va bra att han har sem nu. Har han det till bebisen kommer eller ska han ut mer och åka. Inge vidare om han e på en båt när värkarna sätter igång juh

• tinaaaaaa

eiO: ååå vad skönt=) Ni får se till att mysa in det ni har missat nu då=)

godmorgon fresten.... kunde inte sova inatt..=( så satt uppe och spelade hangaroo på datorn.. och har helt fasnat för det.. grrr..

Idag ska vill hämta min ena kusin och åka till mcdonalds med han sen en sväng i någon lekpark, han har fyllt åt, jag och min sambo brukar ta med dom och hitta på något i stället för att köpa massor med saker...

Vikkis: Jo visst är det roligt att sy..=)

• Stumpan82

Det är några som ska sy amningskudde..Jag täntke också göra det från början men ska köpa en har hittat en jätte fin på nätet som bara kostar 269:- och då är det bättre att köpa en än att sy en. Vill hellre vara ute i den fina vädret.

Är nu bara in en vända för att äta lite lunch och sen blir det solstolen igen.. Liten verkar tycka om solen för det buffar som bara den när jag solar.
    Solen ja den finns i sthlm idag och det är himla varmt.
    Imorgon är det Gröna Lund som gäller för hela slanten jag ska inte åka något(får inte åka något) utan jag ska bara kolla på när sambon, sambonsyster och min mamma åker karuseller. Jag ska köpa en massa lotter och vinna stora nallebjörnar till liten.

• Annione

Så där nu har vi hämtat sängen. Bebben har levt rövare flera kvällar och nätter i rad. Igår trodde jag lugnt att den skulle ha av ett revben eller två på sin mamma...
    Alla säger att den lugnar ner sig när det börjar bli dags att komma ut. Så vi får väl se. 3 v till bf idag!
    Hoppas det är bra med er! Skönt väder idag!
    Kram/A

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3