• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • vikkis

Jag blev så glad och peppad av era komplimanger för dopklänningen så jag sydde en vanlig liten klänning i dag. Hittade en påse med tyg i källaren så jag använde det. Roligt e det minsann. Ett plagg om dagen

• vikkis

Tänkte på det där med magformen. Alla trodde jag skulle få en kille. Men då kom lilla Isabella i stället. Magen såg nästan likadan ut med Victor oxå. Så det där med magformen tror jag inte så mycket på

• Jordgubben06

Hej alla!

Vad ni har skrivit mycket idag när inte jag varit inne här,har haft en del bekymmer idag blev tvyärr tvungen att köra till veterinären i Lyckeby med katten som hade blivit biten i kinden så det rann en massa var från det i morse.
    Det blev operation och antibiotika i tio dagar nu så lagom kul och så lagom billigt blev det inte heller 1005kr hos veterinären och 300kr för medicin jaja det är olika vad man spenderar sina semesterpengar.

• Jordgubben06

Hej!
    Alla som var intersserade att beställa fyllning till en ammningskudde har jag varit i kontakt med Stoff och stil det går att beställa 2-3 påsar a 100 liter+ lite tyg och sånt för en frakt kostnad på 90kr tror inte att man behöver en hel påse till en ammningskudde.
    Blekingetösen och Föneböna ville va med för att sy varsin kudde om det är fler så hör av er,jag har katalogen om man vill titta i den för att beställa ev tyg och blixtlås.
    En 100 liters påse med kulfyllning kostar 179.95:-
    Enligt Stoff o stils mönster på en kudde behövs 25 L per kudde så om man kanske delar en påse på 3 om inte någon vill ha mer till något annat,jag vill ha mer för jag tänkte göra en Barbapappa sittsäck oxå.

• Annione

Hej på er som tänker sy amningskuddar!
    Blekingetösen var uppe på mitt jobb idag och ritade av mönster till två kuddar. En längre modell t.ex. Tänkte bara så ni vet!/A

• eio

Halloj alla!!

Idag låg jag ute på altanen i skuggan av markisen en bra stund....sååå skönt!
    Sen blev det en tur till Rödeby badet med Eric så han fick plaska av sig lite.

Och så måste jag bara få berätta att jag är sååå glad
    Nicke ringde vid lunch idag och sa att han kommer hem redan imorgon bitti!!!!!!!!!! Skrattande
    Gissa om jag är världens lyckligaste just nu!!
    Så om ni inte ser till mig här inne på ett tag sen så beror det nog på att jag gosar och kramas med maken....måste ju ta igen lite nu!!

• eio

tate - Vad underbart av din karl att göra nåt sånt!!!!! Fram för fler såna förlsag av allas våra karlar tycker jag!!

• Föneböna

eio: fasen vad härligt!!!
    ja det är så sjönt när sambon kommer hem om han varit borta några dar. som tur är har han inte jobbat borta på ett tag nu!

nu jäklar har vi handlat loss lite på jysk!! det vart ett dataskåp till vardagsrumet, två små hyllor till barnrummet, en ny köpmansdisk till köket!
    ville ha en sackosäck med, men det fans inga fina

• eio

föneböna - Ja, jag är inne i ett sånt gladrus nu så inte ens det faktum att fogarna gör ont och att bebisen övar utbrott-ur-magen-medels-sparkar kan gå mig att må sämre!!!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3