• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Liljan77

Såg på vädret nyss å de verkar som om de ska bli regn på lördag å tosia.Jag hade hellre önskat uppehåll men svallare väder.
    Jacob tycker inte om att ligga i vagnen å ha honom på armen i solsken e ju inte så lyckat.Idag har jag klippt honom igen,håret växer ju så fort.Hade jag fått,så hade jag snaggat honom,för han svettas så om huvudet,men både min mor å sambon protesterade*L*

*kul* å se att de e fler som bantar,när föneböna äter så mycke gott.*L*

• Karlskronamammut

Liljan fast jag är inte dukitg.

Nu har vi ägnat 3-4timmar på långå ihop med fjortisarna.
    Jonah å jag hittade ett jättebra ställe att bebis-bada på. Jag satt på en liten sten och han satt i vattnet å plaskade.
    Han har nu kommit på att det är roligt att plaska med armar & fötter.
    Vi började med grillning, Åh va gått det är med korv å bröd när man sitter ute så.
    26grader i vattnet var det där. Så det svalkade knapt.

• tinaaaaaa

Godmorgon på er!

Jonah: Nä knappt någon mening att bada när det är så varmt i vattnet..

Själv har jag inte änns badat fötterna ännu, är mig lite av en bad kruka.

Vad ska ni hitta på i värmen idag?

• mira

26 grader i vattnet låter jätteskönt. jag vill det ska vara de temperaturerna när jag badar - fast badar ju i svalare med!

jobbar... fast det är iaf fredag. hade hoppats på lika fint väder i helgen, helst uppehåll iaf.

• tinaaaaaa

mira: det kan regna på nätterna lite=) Skönt med fredag ledig några dagar.. Själv ska jag testa jobba på måndag igen.. Ska bli både skönt och inte..

• Elothiel

God morgon!

Sitter också på jobbet, längtar redan till klockan är 4 och jag kan gå hem för veckan

Ska ut och äta med några vänner ikväll och hoppas få lite trevligt. Verkligen tråkigt om det komemr regna imorgon, verkar inte bli så ihållande iaf.

• lönnemåla

Hej allesammans!
    Nu har jag hämtat mig från Ullaredsresan (tis till ons). Vilka fynd jag gjorde!!!! Vad sägs om en komplett dockvagn med skötväska till Agnes för 89:95?? Eller en rosa superman body till Märta för 9:95? Eller en Alfons Åberg joggingdress till Thilde för 19:95? Eller en amningstopp för 29:95?
    Vad det gäller värmen så är den olidlig i Lönnemåla oxå och stranden med Agnes är ingen hit, det barnet har inga hämningar!!!

• tinaaaaaa

lönnemåla: åå vad massor med bra fynd=) Vi ska dit på onsdag till torsdag.. längtar såååå.. =P

• Elothiel

Mormor: Jag sitter i reception och har samtidigt lite administrative uppgifter. Ganska dött under semesterveckorna så inte så mycket att göra för tillfället

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3